Hellow!
Wie onder jullie plant om tussen juni en oktober 2006 naar Amerika te gaan?
Ikzelf zal verblijven op een zomerkamp om er als Counselar te gaan werken t.e.m. eind augustus. Daarna zal ik nog een maand reizen.
Iemand tips? Personen die een reisgezellin zoeken? Let me know!!
Greetz!
-x-
Hi!
Wat houdt dat zomerkamp precies in? Ben ff nieuwsgierig ![]()
Groet,
Jeroen
Ga je op kamp…??:)![]()
Dit houdt het zomerkamp precies in ;
Veel kinderen in de Verenigde Staten gaan in de zomervakantie op kamp. Voor een week, een maand of langer. Summer Camps zijn er in allerlei varianten: voor rijke en arme kinderen, van jong tot oud, met of zonder ouders. Vanuit de hele wereld reizen jongeren naar de States om deze zomerkampen te begeleiden. Als ‘counselor’ beleef jij de zomer van je leven terwijl de kinderen plezier maken. Je valt midden in de Amerikaanse cultuur, leert goed Engels en krijgt naast kost & inwoning ook nog zakgeld. De zomer bestaat uit veel outdoor activiteiten, gezelligheid en hard werken. Dit wordt een onvergetelijke werkvakantie!
ik ga dit jaar ook als counselar op een zomerkamp aan de slag (in the states)…
weet echter nog niet waar…dit krijgen we pas een aantal weken voor vertrek te horen…doe jij dit ook via ccusa?
greetz Benno H.
Hoi,
Ik ga in de zomer van 2006 idd ook naar een summercamp en daarna wil ik eigenlijk nog 2 maanden rondreizen…dus laat je plannen weten en misschien kunnen we een stuk samen reizen.
Ciao Cor
heey,
als je in een summercamp gaat werken hoef je je geen zorgen te maken dat je daarna alleen moet reizen…
Ik ben in 2004 geweest en iedereen die daar werkt wil daarna even reizen… Ik ben dan ook met een groep van counselor van mijn kamp gegaan, en uiteindelijk met z’n 4 en in New York gestrand.
En vergeet niet dat je door het werken daar al een beetje een Amerikaan bent…dus het regelen enzo gaat veel makkelijker.
Ikzelf ga via Travel Active! En inderdaad enkele weken voor vertrek krijg ik pas te horen waar ik precies geplaatst ben.
Wat het reizen betreft wil ik onder andere deze dingen zien-doen:
New York
Boston
Niagra Falls
Washington
Florida + parken
Héél wat dus ![]()
Hallo!
Ik heb mezelf ook ingeschreven voor summercamp. het probleem is alleen dat ik pas een week later kan vertrekken dan eigenlijk de bedoeling is (ivm tentamens). Maar omdat ik canoe en paardrijles geef, gaan ze met de comissie in engeland overleggen, of er mss een uitzondering gemaakt kan worden.
Ben erg benieuwd of ik mss toch kan komen!!
Als het doorgaat geef ik nog wel een seintje:)
Hoi allemaal,
ga in Maine werken als counselor en daarna dus reizen. Ik heb daarop aansluitend een een work&holliday visum voor Canada geregeld zodat ik daar een jaartje ga reizen en werken!! Nu wil ik dus voor het summercamp een camper kopen maar heb geen idee waar en hoe dat allemaal gaat…iemand ervaring hiermee? Let me know!! Misschien nog reisgenoten voor zo’n trip??
Ciao
Wat die Camper betreft zou ik eventjes bij de verhuurbedrijven kijken of eventje het reisbureau langslopen! Zij hebben meestal brochures enzo daarover
Groetjes
hi there!
Ik ga deze zomer ook werken op summercamp, ik ben aangenomen op sesame/Rockwood Camps in Blue Bell, Montgomery County, Pennsylvania.
Ik heb er echt zo veel zin in alleen nog zo veel te regelen… ik ga zelf via activity international… iemand ervaring mee??
heel toevallig nog meer mensen die op dit camp werken hier?