what to wear??

allen,

ik ga half september voor 4 weken naar noord argentinie en bolivia… nu heb ik de reis aardig uitgestippeld o.a. met behulp van de artikelen in dit forum maar heb nog wel 2 vragen aan jullie. Wat moet ik voor Jas aan? klinkt als een stomme vraag maar ik heb echt geen idee. aangezien ik zowel stad als hoogtes bezoek (zoutvlaktes etc) Moet ik denken aan een winterjas of aan een softshell of een fleecetrui?

daarnaast nog de vraag waar ik ongeveer rekening mee moet houden mbt dagelijks budget. ik ga uit van slapen in hostels waarbij ik privekamers wil afwisselen met slaapzalen. gaat mij om een budget per dag voor eten en slapen. reizen en excursies staan daar los van. zit ik dan met 60-, per dag een beetje in de goede richting?

dank alvast,

groeten, jessy

Met 60 euro per dag ga je het zeker wel redden in het noorden van Argentinië wals je het over hostels hebt en zeer zeker in Bolivia. Maar houd wel een hele grote pot apart voor excursies, want die zijn erg duur in Argentinië (hoewel dat meer geldt voor Patagonië). Eten in het noorden is ook nog redelijk goedkoop, maak vooral gebruik van het “menu del dia”, dan heb je een volledige lunch (tijdens werkdagen) voor weinig.