Hoi,
Ik heb gisteren mijn work holiday visum aangevraagd en dit gaat echt supermakkelijk. Maar omdat ik in de afgelopen 5 jaar langer in een ander land heb verbleven moet ik nu een x-ray laten maken van mijn longen. Er zit echt een hele bundel bij die je zelf + de dokter moet invullen, maar tot hiertoe is alles duidelijk. Maar onderaan de bundel staat dat de dokter de papieren + x-ray in een gesloten enveloppe terug moet sturen naar het departement,maar er staat geen adres bij. Dus nu is mijn vraag: welk department? In Austrlie? In Belgie? Ik heb al gehoord dat sommige het naar Parijs moeten sturen…
Iemand ervaring mee? Laat maar weten…
Bedankt!
Groetjes
Hallo,
Je zou via de website waar je je workholiday heb aangevraagd een email kunnen sturen om dit te vragen ze beantwoorden vrij snel vragen.
gr van Moira
Hey,
Ik heb idd de vraag gesteld aan het departement in Australie. Uiteindelijk heb ik ook nog gevonden dat belgen alles via de ambassade in Parijs moeten doen en zij hebben mij ook laten weten dat alle papieren naar hen gestuurd mogen worden.
Dus nu nog naar de dokter en dan mr hopen dat het in orde komt hé!
Bedankt voor je info Moira!
Grt
Hallo,
Graag gedaan en succes ermee.
gr van Moira
Hey, ik heb ook pas mijn visum aagevraagd en ik heb hetzelfde moet ook een xray laten maken.
Maar nu vraag ik me af maakt het uit bij welke arts je dat laat doen of moet je echt bij die aangewezen adressen dat laten doen?
Hoe hebben jullie dat gedaan?
groetjes
Beste Plien,
Je diend dit echt bij de aangegeven adressen (Panel dokters) van de Australische overheid te doen. Het aantal panel dokters hebben ze helaas pas drastisch verlaagd dus dit maakt het wel iets vervelender. De goedgekeurde dokters kun je hierterug vinden.
Succes met de aanvraag!
Dolf
www.stagehuis.nl
Voor een uitdagende stage in het buitenland
Ik heb het toevallig 3 weken geleden in Amsterdam laten doen en leek erop alsof ze er daar duidelijk al vaker mee te maken hadden, ging supersnel. Gewoon zorgen dat je de juiste papieren bij je hebt (en al ingevuld wat ingevuld moet worden), de rest doen zij. Wel even zorgen dat je weet waar je het heen moet sturen, ze hebben de adressen wel maar just in case.
Hey RedLemon,
Goed commentaar inderdaad!
Op dit moment is het ook zo dat in Amsterdam de enigste panel dokter voor de Australische overheid zit. Er waren eerst meer adressen in Nederland maar dit heeft de Australische ambassade helaas terug gebracht naar enkel Amsterdam.
Voor iedereen die dit nodig heeft, gewoon alle papieren goed voorbereiden en op locatie weten ze precies hoe het werkt en waar de papieren heen moeten zodat je visum snel verwerkt word.
Groeten,
Dolf
www.stagehuis.nl
Stages in het buitenland