Rontgenfoto visum australie

Ik heb een rontgenfoto moeten laten maken van mijn borst voor mijn visum van australie. Alleen nou weet ik niet waar ik die naar op moet sturen. In alle documentatie en op de website staat dat de arts of radioloog het pakket moet doorsturen en dat je het zelf helemaal niet mag ontvangen. Alleen mijn arts weet niet waar het heen moet en de radioloog zei dat hij het altijd gewoon mee gaf.
Dus nou kan ik de envelop met rontgenfoto natuurlijk wel gewoon zelf opsturen, hij is netjes gesloten, maar ik weet niet waar naar toe!

Kan iemand mij hier mee helpen? Moet hij naar de ambassade in Berlijn? Dit is het enige dat ik namelijk kan bedenken!

Dankje!

Groetjes, Marielle

Inmiddels heb ik de foto gewoon naar de ambassade in Berlijn gestuurd! En dat is dus goed gegaan, ik heb mijn visum al binnen!! Hij moet dus richting Berlijn!!

Groetjes, Marielle

hee Marielle,

wat apart dat je een rontgenfoto moet maken?? wat voor visum heb je dan? Ik woon in Australie en om de tijd te overbruggen voordat ik mijn permanent residence krijg via het werk van mijn vriend heb ik een working holiday visum. Ik vroeg hem aan via internet en binnen een paar uur had ik hem binnen! Ik hoefde geen geld op de bank te zetten en geen foto te maken. ben benieuwd wat voor visum je hebt! have fun in australie :slight_smile:

groetjes Larissa

Hee Larissa,

Ik heb ook een working holiday visa, ik denk dat het komt omdat ik al eerder langer dan drie maanden in een ander land heb gewoond. Dit moest je ook invullen op de aanvraag voor het visum. Ik heb eerder 5 maanden in Suriname gewoond, volgens mij ligt het daar aan!

Groetjes, Marielle

ooh oke, ja dat zou kunnen dan ja. oke lekker hoor zovaak in een ander land genieten van de cultuur :slight_smile: nogmaals have fun in Australie!!

groetjes Larissa