Werken In Australia

Hallo, ik ga in november een jaar naar Australia en heb mijn werkvisum in maart aangevraagd. Dit wilde ik via de ambassade in Den Haag doen maar die waren gesloten. Ze vertelden mij dat ik het via het internet moest aanvragen. Dit heb ik gedaan en ik kreeg een mail met als bewijs dat ik mijn visum kan ophalen als ik in Australia ben wanneer ik de mail laat zien.

Ik vind het erg vreemd dat ik straks alleen met een kopie van een email Australia in kan komen.

Kan iemand mij vertellen deze manier van visum aanvraag correct is?

Alvast erg bedankt voor de reactie!

Groetjes Jacqueline

Hey Jacqueline !

Ben ook druk bezig hier alles achter te laten en vanaf november voor ongeveer een jaar OZ/NZ te doen !

Wat zijn jouw plannen ?

Ik kan helaas geen Working Holiday Visa krijgen (ben 32 jr.) maar alleen een Tourist Visa. Heb genoeg cash mee voor de eerste 5 maanden, maar ben wel van plan om (zwart) klusjes aan te nemen of voor kost en inwoning bv. op een cattleranch te werken.

Let me know !

Jim ©

Ik zelf heb mijn visum gehaald bij de ambassade en ik kreeg dit ook direct in mijn paspoort geplakt. Ik zou als ik jou was voor de zekerheid de ambassade gewoon even bellen, daar kunnen ze het je vast wel vertellen.
In elk geval heel veel plezier daar en succes!

Originally posted by Gympie@12-08-2004, 13:38:36
** Hey Jacqueline !

Ben ook druk bezig hier alles achter te laten en vanaf november voor ongeveer een jaar OZ/NZ te doen !

Wat zijn jouw plannen ?

Ik kan helaas geen Working Holiday Visa krijgen (ben 32 jr.) maar alleen een Tourist Visa. Heb genoeg cash mee voor de eerste 5 maanden, maar ben wel van plan om (zwart) klusjes aan te nemen of voor kost en inwoning bv. op een cattleranch te werken.

Let me know !

Jim ©

**

Hi Jim,

Bedankt voor je reactie.

Mijn reisplanning is samen met een vriendin naar Cairns te vliegen en in 2 maanden tijd de oostkust langs te gaan naar Melbourna. Mijn vriendin vliegt eind december weer terug en ik blijf in m’n uppie achter (zal vast niet, hoop veel mensen te ontmoeten). Na die 2 maanden zal ik moeten gaan werken om weer wat geld te verdienen en dan weer verder reizen door Oz en ook naar NZ. Wordt erg spannend.

Voor jou ook de eerste keer?
En wat is jou reisplanning?

Greets Jacq

Hallo,

Samen met mijn vriend ga ik 15 okt. naar Australie voor een werkvakantie.

Wij hebben een aantal maanden geleden ook ons visum aangevraagd en het klopt inderdaad dat een e-mail genoeg is. Wij vonden het ook erg vreemd maar na navraag te hebben gedaan bleek het wel te kloppen. Vrienden van ons gaan 4 sept. al weg en zij hebben het ook zo gedaan.

Je moet maar zo denken, het is een stuk makkelijker!!
Hoop dat ik je overtuigd heb dat het klopt, hoef je daar niet meer over in te zitten.
Moet je nog veel dingen regelen voor de reis??

Groetjes Margriet.

Hey people!

Ik ga 14 december naar Aussie, ook in mijn upie Jacqueline! :wink:
Mijn plannen in Aussie weet ik nog niet, maar 1 mei tot en met 1 juni, reis ik van het noorden naar het zuiden in Nieuw-Zeeland.
Als ik dan in Sydney aankom 14/15 december blijf ik eerst nog tot het einde daar, wil graag ou-op-nieuw in Sydney vieren, en uiteraard ook Kerst, maar van te voren mijn verjaardag! (22 december)

Misschien kunnen we contact houden als je dan ook in het zuiden bent!

Greetz,

Stefan

Hoi allemaal

Hebben jullie toevallig deze pagina ook gezien ? http://www.aroundtheglobe.nl/allesover/inf…ustralie/21/32/

Is namelijk erg makkelijk en er staan goede tips op hoe je aan werk moet komen wanneer je eenmaal in Australie bent!
Ook wat je ongeveer per uur verdient etc dan weet je in ieder geval wat je te wachten staat.

Hopelijk hebben jullie er wat aan!

Groetjes Erik

Originally posted by Jacqueline L@11-08-2004, 23:09:34
** Hallo, ik ga in november een jaar naar Australia en heb mijn werkvisum in maart aangevraagd. Dit wilde ik via de ambassade in Den Haag doen maar die waren gesloten. Ze vertelden mij dat ik het via het internet moest aanvragen. Dit heb ik gedaan en ik kreeg een mail met als bewijs dat ik mijn visum kan ophalen als ik in Australia ben wanneer ik de mail laat zien.

Ik vind het erg vreemd dat ik straks alleen met een kopie van een email Australia in kan komen.

Kan iemand mij vertellen deze manier van visum aanvraag correct is?

Alvast erg bedankt voor de reactie!

Groetjes Jacqueline **

hallo,

als ik jou was zou ik eens bellen naar de ambassade in Australie
Voor belgie is dat canberra, voor nederland weet ik het niet.

zij gaan je dat zeker kunnen zeggen.

groetjes