west-maleisie in juni

Hey! Zit jij ook in Juni in maleisie?:zon02: en heb je zin om contact te hebben daarover en eventueel daar af te spreken voor een lekker nederlands gesprek of een gedeelte samen te reizen? Stuur me dan een berichtje! Groeten!

hallo,

ik had graag ook naar maleisie geweest, en vond nog een betaalbaar ticket vanuit frankfurt naar KL. Ik kan echter niet vroeger dan 23 juni vertrekken (examens) en ik kan tot pakweg 8-9 juli blijven. Zie je het zitten om eventueel samen te reizen?
ik ben 18 jaar, 1e jaars student slavistiek, ugent. Ik woon in Diksmuide, Belgie, maar dat zou geen probleem mogen vormen, niet?:smiley:

laat je iets weten?

groeten,

Grégoire

Hey, Dat had geen probleem geweest ;-), heb echter mijn ticket al geboekt en vertrek op 30 mei met een retourvlucht op 23 juni.
Veel plezier in Maleisie!! groeten

Jij ook veel plezier!!

Hejhej…

Ik heb net te horen gekregen dat ik stage mag lopen in Maleisie. Aangezien ik pas 21 juni kan beginnen wil ik van te voren nog rondreisen. Ik heb een redelijk goedkoop vliegticket gezien op 30 mei naar Kuala Lumpur. Dus wie weet zitten we wel samen in het vliegtuig.
Heb jij al een soort van route uitgestippeld?

groetjes

Marleen

Hey, heb een ticket gezien naar Maleisie begin juni en wil graag west maleisie bewonderen voor 2,5 week. Heb je al een reispartner gevonden?>>>

hey worldtraveller,
Ik ben niet specifiek op zoek naar vaste reispartner, maar heb wel leuk contact met aantal mensen over de route e.d. Ik zal je een privébericht sturen met mijn emailadres.
Groeten!

Hoi!

Ik heb een ticket geboekt voor 29 mei om maleisie te bewonderen. En zoek ook nog een gezellig reispartner.