Ik zit op dit moment op Bali tot 28 mei en zou graag de maand juni in Maleisie door willen brengen. Alleen is maar alleen dus misschien is er nog wel iemand alleen en zouden we samen kunnen reizen. 25Juni ga ik vertrek ik weer naar Vietnam dus deze maand kan niet echt verschoven worden.
Mocht je zin hebben om mee te gaan of meer willen weten, laat een berichtje achter!
Hoi Saskia,
Heb je al iemand gevonden om mee samen te reizen? Ik ben vanaf ongeveer 19 mei in Maleisie. Lijkt me erg leuk om met iemand samen te reizen. Ik zou graag naar de perhentian Islands willen, en verder een jungletocht in de Taman Negera. Jij al concrete plannen?
Ik hoor graag van je.
Groetjes Eefje (28 jaar)
Nee nog niemand gevonden en nog geen concrete plannen. Heb net Lonely Planet maleisie dus moet nog gaan lezen en uitzoeken wat de leuke plekken zijn.
Maar het staat nog wel steeds in de lijst van opties! Hoe lang blijf jij in Malesie en wat is ngeveer je route? Of zie je dat onderweg wel, hoe je precies gaat?
Je kunt mij ook mailen [EMAIL=“saskiadoorn@gmail.com”]saskiadoorn@gmail.com is misschien makkelijker.
Hi saskia, zag je oproepje! ik ben aan het backpacken tussen bangkok, Thailand en Den pasar Indonesië tussen 20 mei en 1 juli. ik heb de afgelopen 7 maanden gebackpacked door Nieuw zeeland en Australie! Misschien past jouw reisplan hier ook in! Maar mijn plan is ook flexibel dus laat maar weten wat je zou willen. Zou leuk zijn!
Veel groetjes, Tim
oh ben trouwens 24 jaar. en zou leuk zijn om elkaar tegen te komen in Maleisië of ik zou direct door kunnen vliegen om elkaar te ontmoeten…
Ik heb nog niet echt precieze plannen waar ik in Maleisie heen wil. Ik ontmoet misschien de eerste week iemand maar die gaan 6 juni alweer weg volgens mij… Ik hoop 29 mei naar Maleisie te gaan. Hoe precies weet ik nog niet.
Ben nu even erover aan het lezen. Kan nog alle kanten op.
[EMAIL=“saskiadoorn@gmail.com”]saskiadoorn@gmail.com is mijn email. Misschien makkelijker.