Beste Reizigers,
Ik wil heel graag voor een periode van 2 tot 3 maanden willen werken op een boerderij of dergelijke in Ierland.
Heeft iemand dit al een keer gedaan? of enig idee hoe ik aan een adres kan komen? tips?
Groetjes
Beste Reizigers,
Ik wil heel graag voor een periode van 2 tot 3 maanden willen werken op een boerderij of dergelijke in Ierland.
Heeft iemand dit al een keer gedaan? of enig idee hoe ik aan een adres kan komen? tips?
Groetjes
Hoi Kenlly,
Ik weet niet of je dit zelf wilt regelen of via een organisatie, maar ik weet dat (o.a.) Activity International dit via hun doet.
Check even http://www.activityinternational.nl/Ierland/Boerderijwerk_.aspx
Dit is maar 1 voorbeeld hoor. Ik ken ze verder ook niet, helaas ken ik niemand met ervaring met Activity International. Je kunt natuurlijk ook zelf zoeken op het internet, maar ik denk dat het niet heel gemakkelijk zal zijn. Als je er mensen kent zal het misschien wel lukken.
Kijk even op de site en hopelijk is het iets voor je. Hou me op de hoogte en als er nog wat is help ik je graag. Succes!
Groetjes
Nathalie
Kijk even op www.helpx.net. Staat genoeg vraag op vanuit Ierland. Wil je betaald of tegen kost en inwoning? Toen ik afgelopen zomer in Ierland ben ik een paar hostels tegen gekomen die ook mensen zochten voor een paar uur per dag (meestal rond de 5 a 6) voor kost en inwoning en een geringe vergoeding. Maar het waren wel hostels, misschien dat je dat ook iets vind; je komt dan in elk geval wel ontzettend veel mensen met veel culturen. Meestal laat de eigenaar van t hostel ook wel de omgeving zien enzo. Als je vaak genoeg in een pub komt in Ierland gaan de Ieren je vanzelf als inwoner van t dorp beschouwen.