Reisgenoot Ierland/Engeland Juli of Augustus 2011

Hallo,

Ik wil graag via Engeland naar Ierland reizen en in Ierland via WWOOF op een boerderij te gaan werken, maar alleen erheen gaan is zo alleen.
Dus als er iemand toevallig ook de zelfde kant op gaat (of weer terug, Ierland - Engeland) zou het gezelliger zijn om samen te gaan. Het zal wel heel toevallig zijn als iemand toevallig zo’n route in gedachte heeft, maar kan het wel proberen.
Tegen die tijd ben ik 18.

Groetjes Marretje

Mocht er iemand zijn die een paar weken door Engeland (en eventueel Ierland) heen wilde reizen, dan ga ik graag mee!

Ik wil heel graag backpacken in Ierland, maar dan het liefst in februari of maart. Jij wilt pas van de zomer gaan?

groetjes,
Mania

Al gekeken op ActivityInternational.nl ivm je interesse voor boerderijwerk?

Ja, ik ben pas vanaf eind mei vrij…

Ik had nog niet gekeken op die site, bedankt voor de tip. Maar ze willen vooral mensen
die minimaal 2 of 3 maanden willen blijven en ik weet niet of ik dat nu ook wil.

Heeii,

Ik zat er zelf ook aan te denken om naar Ierland of Engeland te gaan! Om daar dan eventueel boerderij werk te doen, en dan daarna nog rond te reizen. Maar het is inderdaad niet erg gezellig om alleen te gaan. Ik ben tegen die tijd zelf ook 18. Ik dacht zelf aan 2 maanden, waarschijnlijk mei en juni. Maar juni en juli is opzich ook goed. Dus misschien is het een leuk idee om samen te gaan?

Groetjes Vera.

Hallo ^^.

Het klinkt wel als een goed plan en het lijkt me echt heel gezellig maar ik heb een boerderij in Noorwegen gevonden waar ik kon komen werken, dus de plannen zijn al weer gewijzigd. Misschien ga ik nu enkel maar een weekend naar Engeland…Sorry.

Heei,

Oke, kan je alleen in je eentje naar Noorwegen? Want het was ook mijn idee om op een boederij te werken in Noorwegen, via de site www.activityinternational.nl. Ik zat te twijfelen tussen ierland en noorwegen:tongue: Maar dan kan je volgens mij alleen in je eentje.
Maar misschien kan je toch met zijn 2en? Als je dat leukt lijkt dan:P

Groetjes Vera.

Hallo,

Ik had via WWOOF een boerderij gevonden, maar ik kon niet lid worden. Mocht de boerderij waar mijn interesse naar uit ging nu net een telefoonnummer erbij hebben staan. Dus ik heb de boerderij gemaaid en kan in juli nu terecht. Dus dat is het plan tot nu toe. Het is jammer dat ik je nu al spreek want ik heb toevallig zondag vliegtickets naar Oslo besteld. Verder had ik eigenlijk nog niet heel veel afgesproken. Ik zou ergens in de periode tussen mijn vliegtickets een paar weken daar gaan werken en misschien nog gaan couchsurfen in Oslo ofzo.

Wat zijn jouw plannen tot nu toe?

Want misschien kunnen we wel een paar dagen samen een gebied bekijken voor we naar een boerderij gaan (aangezien jouw boerderijen voor 1 persoon zijn). Als je van plan bent om te vliegen kunnen we bijvoorbeeld rond Oslo gaan kijken.

Ik weet niet of er mogelijkheden zijn maar ik dacht, laat ik toch maar even antwoorden.

Mijn plannen waren eigenlijk om in mei en juni, of in juni en juli te gaan.
Dan zou juni en juli het beste zijn. Ik weet nog niet naar welke plaats ik ga. Maar ik heb het niet via de zelfde site als die van jou gezocht. Misschien kan ik even op die site van jou zoeken voor een boederij bij jou in de buurt.
Wanneer vlieg je terug naar Nederland? Want misschien kunnen we dan in juli nog even van noorwegen genieten:p
Ja ik vond vandaag pas je mededeling:( Maar misschien kunnen we nog wat regelen!

Groetjes.

Zoals een regeling dat ik je zie voor ik begin en jij mij nadat jij klaar bent op je boerderij?

Ik zit ongeveer 3 uur met de auto/5 uur met de bus van Oslo in de buurt van Amot (Moslid i Vinje).
Ik heb mijn vliegtickets geboekt van 2 juli tot 7 augustus.

Hoe lang ben jij van plan te gaan?

Ja zoiets. Ik dacht eraan om dan 2 maanden te blijven. In mei en juni, dan kunnen we eventueel de eerste week van juli een week (2 tot 9) in oslo blijven!
Is zoiets misschien een idee?

Het is wel een idee ja ^^.
Zullen we eerst even kijken of het klikt via msn ofzo?

Ja dat is wel een slim idee ja!
Ik stuur mijn msn wel even in een prive bericht.