Reisgenoot gezocht voor Engeland, Juli 2011.

:zon02:Hallo Allemaal.

Mijn naam is Isa en ben 27 jr, en woon in Gelderland.
Ben op zoek naar een reisgenoot/reisgenote/reisgenoten, voor de maand juli
om naar Engeland te gaan…
(Het mag een week of weekend zijn.)

Ben iemand die houd van: Plezier, Genieten en ga maar zo door.

Hoop iemand tegen te komen!
Mailen kan altijd: [EMAIL=“isafernan@live.com”]isafernan@live.com Geef altijd antwoord.

:dag:Groetjes Isa:hihi:

1 like

Echt een leuke spontane acsie…Leuk idee…hou je in gedachten!
Helaas kan ik niet in juli en augustus…maar daarna wel. misschien voor een weekendje?

Hoop dat je iemand vind…die met je mee wil!

Goed zo je zoekt al een reismaatje… heb ook een oproepje geplaatst voor je.
Hoop echt dat je iemand vind!

Jammer…je verdwijt al in het niets.

Hey wat toevallig. Heb Engeland al een tijdje in gedachte, bijvoorkeur een autovakantie maar durf zelf niet te rijden. Juli zou wel goed uitkomen, en geef voorkeur aan bed and breakfast of zoiets. Ben avonturier en houd van het bourgondisch leven dwz lekker eten, drink met mate en houd van gezelligheid.

Hey wat leuk…leuk dat u naar Engeland wilt…en ook in juli!
Zelf kan ik geen auto rijden…dus voor mij blijft het OV over… ja ik geef ook voorkeur aan Bed and Breakfast!
En natuurlijk ook aan gezelligheid, avontuur en plezier en nog veel meer
Het zal leuk zijn om samen dit avontuur aan te gaan.

Jammer dat je geen auto kunt rijden, ik heb wel rijbewijs maar weinig rijervaring en als je dan in engeland ook nog links moet gaan rijden , lijkt me niet zo verstandig. Ov zie ik eerlijk gezegd niet zitten op mijn vakantie hartje zomer. liever een autootje huren voor die ene week of zo…en als er iemand is met wat rijervaring in engeland …zou goed zijn. Had plan in gedachte om van hieruit over te steken met ferry naar Edingburg en van daaruit richting Noord Ierland oversteken, stukje ierland toeren en weer terug met ferry vanuit Edinburg of anders.:teeth: :cheer:

ik ken wel iemand in Engeland:cheer: in het kustplaatsje Bournemouth. die misschien ons en beetje kan rond rijden!

1 like

Ben van plan om 4 of 5 juli een kort tripje naar Engeland te maken… daarna europa ontdekken…iemand die mee wil???

Hoi daar,
Heb je inmiddels al iemand voor Engeland?
Ik ben 33 jaar en sta er eventueel wel voor open. Treinen door de UK is misschien ook wel leuk?
Let me know! :dag:

Het is allemaal nog zo vaag…maar wil zeker nog naar de UK.
Wie gaat er mee???