Ik ben opzoek naar iemand tussen 18-22 jaar die het wel ziet zitten om met mij (meisje 18 jaar) samen een rondreis te maken langs bekende steden in Engeland (2 weken). Een festival bezoeken, uitgaan enz zie ik ook wel erg zitten! Daarna wil ik graag een baantje zoeken voor ±4 weken om de cultuur beter te leren kennen en ook dé taal, want het is erg moeilijk om vanuit hier in NL een baantje te zoeken.
Ik ben zelf al eerder een maand alleen naar Engeland geweest en een cursus gevolgd, dat was een enorm leuke ervaring!
De reis zelf wil ik niet te duur maken. Ik kan vanaf 1 Juli tot 13 Augustus gaan.
Ik zoek iemand die niet al te verlegen, maar zeker wel zelfverzekerd is en een uitdaging aandurft.
Ik doe dit jaar VWO examen en wil graag nieuwe ervaringen op doen en zo´n strand/uitgaansvakantie in Spanje heb ik wel gezien.
Heb je intresse?
twijfel niet–> laat wat van je horen en stuur een berichtje!
Je plannen klinken echt heel erg leuk! Ik doe dit jaar ook eindexamen en zou het erg leuk vinden om een paar weken naar het buitenland te gaan… Maar ik ben nog maar 17 jaar, dus weinig kans voor mij helaas! Aan wat voor baantje zat je te denken?
Inderdaad, de rede dat ik iemand zoek tussen 18-22 is omdat je pas met 18 clubs binnen komt en ook met andere dingen zijn er dan beperkingen. Dat heb ik in ieder geval de vorige keer meegemaakt.
Qua baantje zat ik in eerste instantie te denken aan activiteiten leider (talen scholen), maar in een hotel/restaurant lijkt me ook een leuke ervaring en er zijn nog vele andere mogelijkheden. Die 4 en 2 weken kunnen ook andersom, ik heb nog geen indeling van wanneer wat.
Als iemand een baantje aan te bieden heeft, zou dat ook erg fijn zijn.
Ik las net je post over het reizen naar Engeland, ik zie dit zeker wel zitten om eens te doen, maar dan zou ik daarbij ook ierland en schotland willen betrekken.
Ik ben 21 en kom uit België, en ik ben net begonnen met werken. dus voor mij zou het werk dat je wil doen in engeland niet echt moeten…
Andere landen bezoeken lijkt me een goed plan, want Engeland opzich is niet heel groot…
Naar dat werk zou ik dan misschien zelf opzoek kunnen gaan. Maar ik wil ook wel andere dingen inplaats van werken, bijvoorbeeld in een gastgezin leuke dingen doen, dus dat werken hoeft niet perse. Het is maar een optie.
het artikel van je topic klonk al erg interessant gelukkig dat ik besloot een kijkje te nemen.
ik ben een dame van 18 jaar die ook van plan was deze zomer een korte 2 maanden te gaan reizen in de omgeving van UK. Mijn idee hierin was om te gaan werken vakantie werk ( summer camp klonk ook erg leuk) en wat rond te trekken eventueel mogelijk. Ik ben me op dit moment nog aan het oriënteren maar serieuze plannen komen er zeker aan.
Als je meer wil weten of praten over mijn plannen en uiteraard hoor ik graag jou plannen aan. Vraag dan even naar me mail adres.
Hallo! Jou advertentie spreekt me zeker aan, ik ben een jongen van 18 jaar en heb vorig jaar mijn havo diploma gehaald. Mij lijkt het ontzettend leuk om een rondreis te maken door engeland, vooral om de taal beter te gaan beheersen. Ook het uitgaan en dergelijke zie ik zeker zitten! Mijn plan was om dit alleen te gaan doen, maar met zijn 2e wordt het natuurlijk veel gemakkelijker! Kun je me niet aanmelden op msn ofzo? Gegroet Sijmen Branderhorst ( [EMAIL=“sijmendegek@hotmail.com”]sijmendegek@hotmail.com) haha