Werknemers Bodrum Gezocht!

Hallo mensen!!

Mijn vriend in Turkije is nog steeds op zoek naar mensen voor zijn animatieteam!!
Hij is manager van verschillende hotels oa in Bodrum. Hij is zelfstandig ondernemer en ‘leent’ zich aan hotels. Vandaar dat hij bij meerdere hotels manager is van de animatieteams.
Wil je graag in een animatieteam gaan werken email dan naar : kemosop@yahoo.com!!! (graag in het engels)

Het seizoen begint half april, rond de 15e en eindigt eind oktober. Het maakt niet uit hoe lang je beschikbaar bent, dus je hoeft niet de gehele tijd beschikbaar te zijn.

Heb je interesse :lol: Stuur dan een mail naar kemosop@yahoo.com!!!

Groetjes Mirjam :slight_smile:

Ps. Ik ga zelf ook in een animatieteam werken in Bodrum, ik ga van half april tot eind oktober. :wink:

Hallo mensen!!

Ik ben benieuwd of er al mensen zijn die gemaild hebben!?
Ik heb namelijk nog nul reakties gekregen en ik vraag me af waar dit aan ligt. :smiley:

Hoop snel wat van jullie te horen!!

Groetjes Mirjam :rolleyes:

Hallo Hallo!
Ik ben zeer geintresseerd in animatiewerk, maar zou graag wat meer informatie willen hebben. Welke talen moet je beheersen? Hoeveel ga je verdienen? Wordt er voor woning gezorgt? Wat zijn de uren per dag?

Groetjes!

Hai!

Je moet Engels beheersen. Het gaat erom dat er veel Nederlanders op vakantie komen naar Bodrum, dus het feit dat je nederland spreekt is al ok en als je dan ook nog een beetje engels spreekt.
Je krijgt een kamer in het hotel waar je gaat werken en je mag gewoon mee eten in het hotel, dus waar de gasten ook eten. Dit is dus allemaal gratis. Verder worden alle eventuele medicijnnkosten, dokterbezoekjes ed voor je betaald.
Je werkt zes dagen in de week en één dag ben je vrij. Je werkt van 9.30 tot 13.00, dan van 15.00 tot 18.00 en dan van 20.00 tot 24.00.
In de pauzes kan je gweoon naar je kamer om te slapen of wt je wil doen.
Je begint met €300 per maand, dit lijkt weinig, maar het leven daar is veel goedkoper en je hebt weinig nodig omdat bijna alles dus voor je betaald wordt. Dit kan oplopen tot €400 of meer.

Dit was het zo een beetje denk ik, wil je meer weten vraag maar raak! :wink:

Groetjes Mirjam :rolleyes:

Hai!!

Je hebt hier geen opleiding voor nodig!!
Ik denk dat je 16+ moet zijn of 18+, dat weet ik niet zeker, maar als je die vriend van mij mailt kan hij het je met zekerheid zeggen.
Dit mailen is verder vrijblijvend, dus je zit nergens aan vast.

xxxx Mirjam :wink:

Beste Mirjam,

Je hebt me al verschillende keren gevraagd of ik nu al heb gereageerd. Ýk heb vandaag een mailtje gestuurd met een korte voorstelling van mezelf (in het Engels) naar je vriend in Bodrum.
Ýkzelf ben 20 jaar en woon al voor 5 maanden vast in Turkije aangezien ik hier getrouwd ben met mijn Turkse vriend. Ýk woon in izmir, mijn man doet 15 maanden legerdienst (wat wel erg zwaar is voor ons beiden) dus ik heb ook in de mail vermeld dat de tijd wanneer ik beschikbaar ben, niks voor me uitmaakt. Ýk beschik ook over de nodige paspoorten en documenten om voor onbepaalde tijd ergens in Turkije aan de slag te kunnen.
Heb je ervaring met dit werk? ikzelf heb al eens in een animatieteam met kinderen gewerkt. En spreek zelf 4 talen waaronder ook Turks.
Ýk hoop heel snel een goede reactie te krijgen en wie weet zien we ons later wel in Bodrum… wat ik natuurlijk heel fijn zou vinden.

groetjes miss benian Katie

Hai Katie!

Wat leuk zeg!! Hoop dat je snel een reaktie krijgt.
Ik heb zelf geen ervaring met dit werk, het wordt de eerste keer.
Wel zwaar zeg dat je man zo lang weg is!! Lijkt me echt moeilijk.
Misschien zien we elkaar in Bodrum, ben benieuwd.
Als je zin en tijd hebt, vind ik het leuk als je me een beetje op de hoogte houdt van de verdere ontwikkelingen.

Groetjes Mirjam :lol:

Hi…

ik ben erg benieuwd, wil graag in het zomer seizoen naar het buitenland.
Turkije vind ik een geweldig land en zou er graag naar toe gaan.

Is het de bedoeling dat ik je vriend mail?

Groetjes Pascal (female 22)

Hallo!!

Eefje, wat het werk precies inhoud is; overdag doe je allerlei spellen met de gasten. Zoals beach volleyballen, darten, waterpolo, tennis ed. Verder werf je bijvoorbeeld overdag gasten voor de bingo of karaoke als dit savonds in de show komt. Savonds sta je op het podium als er sketches zijn en zoniet (alser bijv. turkse avond is of id) dan loop je tussen de gasten en praat je met ze en entertain je ze.
Dit houdt het in het kort een beetje in. O, ja er is elke avond van 21 uur tot 21.30 uur kinderdisco en dan dans en zing je een half uur met de kinderen.

Ik hoop dat ik je zo een globaal idee gegeven heb. :smiley:

Pascal, het is inderdaad de bedoeling dat je die vriend van mij mailt. Hij mailt dan een cv formulier terug, die je in kan vullen.
Succes :stuck_out_tongue:

xx Mirjam

Hai hai

Heb al een paar keer een email gestuurd naar het opgegeven email adres, maar heb tot op heden nog geen reaktie ontvangen.
Kan is geen probleem maar ik vraag me af of hij wel is aangekomen.

Ik zit deze zomer namelijk 8 maanden in Gümbet heb er vorig jaar 3 maanden gezeten en toen alleen maar vakantie gevierd, wat geweldig was daar niet van maar mijn mannetje vond dat wat minder en het begon op het laatst ook echt te vervelen (???ja echt waar!!!)

Vandaar dat ik nu graag wil werken, ga zowiezo daar zoeken, maar niet geschoten is altijd mis en het sprak me wel aan, dat animatie team.
Vandaar dus ook de email.
Ik hoop wat van je te horen.

Kuzzz Linda

Hai!!

Die vriend van mij heeft thuis geen computer met internetverbinding. Dus het kan inderdaad zo zijn dat het even duurt voor hij reageert.
Als het nou echt lang duurt, laat het me dan weten, dan neem ik even contact met hem op.

Succes in ieder geval! :wink:

xx Mirjam :smiley:

haii
ik zou graag willen weten wat het werk precies inhoudt enz
wat de werkzaamheden zijn enz
of kan ik het beste hiervoor je vriend mailen?
gr0etjess

Hai Aapiej!!

Op 27/01 heb ik al in het kort geschreven wat het werk zo ongeveer inhoudt.
Je kan inderdaad het beste die vriend van mij mailen. Hij kan al je vragen het beste en meest gedetailleerd beantwoorden.

groetjes Mirjam :lol:

Hi Mirjam,

Je zult me vast nog wel kennen.
maar wat ben jij achtebaks zeg
Ik had je gevraagd of ze nog mensen zochten voor het animatieteam van die vriend van je in Bodrum. Tegen mij zeggen dat hij niemand meer nodig had en wel hier mensen zoeken haha.
Ik vraag me af wat je hierop te zeggen hebt. <_<

Corine

Hai Corine,

Achterbaks?? Dat is makkelijk om te zeggen!!
Eerst vragen voordat je oordeelt…
Eerst zocht hij ook geen mensen en aan de datum kan je zien dat ik mensen ben gaan zoeken nadat ik dit tegen jou heb gezegd.
Dus voortaan eerst even nadenken en het bespreekbaar maken voordat je met termen als achterbaks gaat smijten :o

Bij deze als je wilt werken in Bodrum kan je hem dus een mail sturen, dan zal hij je een cv toe sturen en aan de hand daarvan hoor je of hij je nodig heeft.

Succes in ieder geval.

Groetjes Mirjam :lol:

Hoe bedoel je bespreekbaar maken, als ik je probeer te bellen pak je toch niet op. Ik dacht echt dat we vriendinnen waren, maar je hebt nooit meer wat van je laten horen, wat ik eigenlijk best jammer vond/vind.

Corine,

Hallo
Ik wil graag volgend jaar werken in een hotel kunt u mij misschien wat informatie geven waar ik terecht kan voor vragen omterent werken in een animatie team ik ben 6 keer in turkije geweest op vakantie het lijkt me een hekle uitdaging om te werken in een animatie team ik ben een spontane meid van 26 lentes jong en het lijkt me heel leuk om te werken in een animatie team voor een periode van 4 maanden ben een doorzetter en ben wel in voor een dolletje
groetjes nadine