GEZOCHT Animatoren voor hotel in Bodrum!!

İk werk nu in de Miniclub en ik zoek iemand die mijn werk wilt overnemen, ikzelf ga ander werk doen namelijk.
Ook zoeken ze nog een meisje voor gewoon animatie dus je zou bevoorbeeld met zn 2e kunnen komen!’

İk zal even alle dingen op een rijtje zetten.

Je werktijden zijn;

10;00 tot 12;30
14;30 tot 17;00
19;30/ 20;00 tot 24;00

Salaris is rond de 350 / 400 euro per maand, maar dit is inclusief 3x per dag eten in het hotel restaurant en een kamer in ons appartementverblijf.
De kamer is met airco en televisie, als jullie met zn 2e komen kunnen jullie natuurlijk met zn 2en op 1 kamer.

Savonds doen we shows maar daar hoeven de meisjes niet zoveel aan mee te doen, als je kan dansen is het wel een voordeel.

Het werk is niet zwaar maar wel leuk! Je moet wel een beetje talen kunnen dus engels/ frans/ duits is genoeg.
En we zoeken mensen die zo snel mogelijk kunnen beginnen!!!

Als je vragen hebt kun je me mailen of als je het leuk lijkt!
[EMAIL=“Tamaar_eg@hotmail.com”]

ik ben op zoek naar werk in Bodrum,maar ik weet niet of je al reacties heb gehad?

hoi,

ik heb er ook op gereageerd maar krijg geen reactie.jammer…

Hoe oud zou je minimaal moeten zijn om in Turkije vakantiewerk te kunnen doen?
( sorry, even een vraagje tussendoor! )

Ik zou het niet weten,in principe mag het helemaal niet zonder werkvergunning…
Maar ik denk toch wel minimaal jaartje of 17

oke bedankt!!
dan is 15 toch wel erg jong…
Zou er een manier zijn, om toch er toch in de vakantie te kunnen werken ?
Maar natuurlijk wel veilig, zonder een boete te krijgen ofzo! Weet jij/u dat toevallig ?

Nee zoiets kan dus niet. Om legaal te kunnen werken heb je een verblijfsvergunning nodig voor zeker een half jaar, en een werkvergunning. Dat is al lastig genoeg voor een volwassene.

Als je zonder werkvergunning aan de slag gaat en je wordt gesnapt, dan loop je het risico om Turkije uit te worden gezet en voor 5 jaar niet meer daar naar toe te mogen.

Ik las het net, in een ander onderwerp.
Oké, bedankt voor de informatie!

Ja 15 is denk ik nog wel vrij jong…zouden je ouders je zo jong al laten gaan dan?
Eigenlijk de enige manier om er veilig te kunnen werken is met werk vergunning,maar die krijg je niet zo makkelijk.Ik weet niet of er andere manieren zijn om er te kunnen werken,als je in de badplaatsen wil werken is het toch vaak in Hotels,restaurants,barren of winkels en dat mag officieel niet…