Zomerwerkaanbod 2011
Ik ben op zoek naar jonge,energieke,positieve,soepele en verantwoordelijke collegas voor in zomer van 2011.Ons hotel is een 3*** hotel die op de kusten van Aegeanzee ligt in Akyarlar,Bodrum,Turkije.
Hieronder heb ik wat informatie over de vacature verzorgd.
Baaneisen:
-Leeftijd : 18-28
-Beschikbaar : Moet van 1 mei tot minstens het einde van september beschikbaar zijn.
-Talen : Engels is verzocht en de taalkennis van andere talen zal een voordeel zijn.
-Ervaring : Niet vereist ,maar handig
-Goede fysieke kracht
Werkconditie:
-Werkplan: 10:00-24:00(houdt pauzes in).
-Dagelijkse activiteiten : Ochtendgym(10:30),Darten (11:00),Aqua-jogging (12:00)-deze kan soms met een zwembadspel worden vervangen,afhankelijk van het humeur van de gasten.Waterpolo (15:00),Tafeltennis(16:00) en Beach Volleybal (17:00).
-Avond activiteiten : van 21:00 tot 24:00, kinderdisco en Shows.
-Inkomen : Tussen 700-800 Turkse Lira (salaris) per maand + extra –inkomen door disco tours,Bingo en ander verkopen die soms het salaris kan overtreffen afhankelijk van hoe actief jullie zijn in extra-verdiensten.
-Accomodatie,eten en drinken zijn gratis.
-Helaas betaalt ons hotel niet voor het vliegtuigkaartje van 1ste-jaars animatoren(die voor eerste jaar in ons hotel werken).
-Het laatste tijdstip : Jullie mogen alleen tot het einde van de eerste week van April bij dit werk aanmelden.
Wat is precies je functie als je daar wilt werken?
en zit er wel verblijf by in of moet je dat zelf regelen.
ik ben zelf op zoek naar een vakantie baantje in turkije:)!
Waarom post je dit in het voorstel topic? je hebt dit ook al in het werk topic gepost zie ik waar dit thuis hoort.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=109252
Ik zie echter dat de vacature niet meer bestaat? en zoals de beheerder van het turkije forum al aangaf geef eens wat meer en duidelijkere informatie over de arbeidsvoorwaarden etc… want zoals het nu in 1 post word gezet vind ik het wat vreemd overkomen… al helemaal omdat je het niet wederom daar post.
@Cona: kijk eens naar de datum van plaatsen. Dit bericht is net zo oud als het originele bericht in het Turkijeforum.
Hmm iedereen maakt wel eens een fout, excuses!
Ik had iemand gevonden,maar ongelukkig ze wil nu in een ander stad werken,daarom moet ik weer iemand vinde.Ik zoek voor een animatorin die kan de hele dag goed en hard werken.Ons hotel verzorgt verblijf en eten.Als jij wilt bij ons werken,stuur maar je Cv naar parapanama@gmail.com