Animators 2007 gezocht voor Antalya of Bodrum

Hey
M’n vriend is een entertainment manager in Turkije. En zoekt nog enkele
animators om zijn team te versterken deze zomer. Als je wilt werken als animator en je bent vrij vanaf april of mei laat me dan iets weten aub. Ervaring is niet vereist maar is een pluspunt, zolang je maar gemotiveerd bent en wil werken.

Groetjes Summa

Nog één animator gezocht voor animatieteam in Kusadasi.
Je begint te werken begin april en blijft voor minstens 10 weken.
Kennis van Frans en Engels, een gezonde dosis energie en werklust.
Ervaring als animator is een pluspunt, maar hoeft niet.

Geinteresseerd of verdere info?
Stuur mij ff een pm of geef me je emailadres dan geef ik je meer info.

Groetjes

Post anders ff een advertentie op www.bodrumcentral.com, daar kijken zowel locals als mensen vanuit buitenland mee. Als het goed is heb je daar jou rubriek ook bij staan.

Groetjes,

Ayhan

helaas ben ik pas in juli voor 7 weken beschikbaar

hallo ik heb onlangs een cursus gevolgd om naar het buitenland te vertrekken als animator, nu ga ik waarschijnlijk naar griekenland maar mijn voorkeur blijft turkije omdat ik de taal aan het studeren ben, kan jij mij helpen?
ik ben reeds vrij vanaf halfwege april
en hoe zit het met de werkvergunning?

groetjes liesje

mijn man is animator en heeft 6 jaar ervaring. spreekt engels en een klein beetje Duits en is Nederlands van mij aan het leren. Wil graag werken en is geen 9 tot 5 type. dus als je hem zit zitten of verder info wil. mag je me mailen

Hallo Summa!
Zijn er nog mensen nodig? En is er eventueel ook belangstelling voor een DJ? Ik zelf werk graag met mensen en mijn partner is DJ en heeft weleens in Bodrum gedraaid!!! Je kunt ons bereiken op 06-24992087 of 06-42756897. We hopen snel wat van je te horen!

Groetjes Zenalda

Hey Zenalda,
Jaja absoluut! Er is niet direct een DJ gevraagd maar ik denk dat ik wel iets kan regelen, wil hij ook als animator werken eventueel(dag)? Jullie willen natuurlijk graag samen werken of toch dicht bij elkaar zeker? Kan je jullie cv’s en foto en periode dat je kan werken mailen naar [EMAIL=“summaflow@hotmail.com”]summaflow@hotmail.com ik bespreek het vanavond met m’n vriend en dan laat ik jullie iets weten…

Groetjes Summa