Werkmaatje Gezocht Voor 2004

B) Hoi, k ben Jeroen en kom uit den-bosch. Volgend jaar wil ik graag vroeg in de zomer vanaf half juni naar spanje verkassen om vervolgens hier te werken. En omdat met z’n twee beter is dan alleen zoek k nog n werkmaatje die ook wel zin heeft om lekker naar t mooie zonnige spanje te gaan en hier te werken. Ideën en tips over waar werk vrij is in spanje zijn ook welkom.

hey jeroen ben zelf ook op zoek naar een maatje en een leuke job in spanje!!
ik ben van plan van ongeveer juni t/m september te gaan!!
en het liefst in een drukke omgeving het lijkt me ook het leukst om voor een kroeg of dicscotheek te gaan werken!
wil je meer weten mail me dan eens?!!

kus lieke lieke4evah@hotmail.com

hallo jeroen

ik heb ongeveer helzelfde plan wil graag voor 1 jaar naar de canarische eilanden t liefs naar zuid-lanzerote of noord-fuerteventura!
en ik zoek ook nog iemand om mee te gaan!
Ik ken al verschillende mensen en hotels in lanzerote maar geen nederlanders helaas!

laat maar wat horen op ybessems@hotmail.com

groetjes yvonne

hej Jeroen,

Als het mij dit jaar niet lukt om een baan te pakken te krijgen in spanje, ga ik er volgend jaar ook gewoon naar toe en zie dan wel wat me te wachten staat.

Ik wil dan eventueel wel je werkmaatje zijn, misschien kunnen we elkaar al wat beten leren kennen op msn???

Je Ziet maar wat je er mee doet, aan jou de keuze.

Heel veel groetjes en hopelijk tot ziens???

Agnetha85@hotmail.com

Lieke, je email is niet juist…

Hallo!!!

Ik ben presies hetzelfde van plan!!
Ik zou volgend jaar heel graag naar Salou willen van juni tot september.
Het liefst een drukke discotheek of een kroeg!
Achter de bar, proppen maakt me helemaal niet uit als ik het maar een keer heb meegemaakt!! :smiley:

M’n email is Lorraine_20@hotmail.com
Ik zie het wel of je nog tijd hebt om te mailen!

Holá Jeroen! :smiley:

Eigenlijk is dit iets wat ik niet zo gauw zou doen, maar ik gok het er maar op!

Ik ben een enthousiaste meid van 19 jaar, kom uit Overijssel en ben toe aan een nieuwe uitdaging in mijn leven. Ik zou graag in een bruisende stad willen werken, waar… dat maakt me niet zoveel uit; als het maar levendig is en waarbij ik niet stil hoef te zitten…! Denk jij er net zo over? Dan lijkt het me leuk als je een mailtje achterlaat op mijn hotmail! Wie weet worden wij volgende zomer ‘werkmaatjes’! :wink:

Adios! Marion xx

…Ben ik weer…

Was mijn hotmail-adres er vergeten bij te zetten…

everybodylovesmarion@hotmail.com

doei!