hoi hoi
Ik ben Bianca ben 21 jaar en woon in gelderland.
Ik zou graag tijdens de zomervakantie willen werken in het buitenland. Het lijkt me echt super een tijdje weg te zijn van hier! En om iets te leren van anderen! Ik werk nu in een supermarkt en ga in september weer beginnen met me opleiding spw 4. Ik heb net Spw 3 afgemaakt. Heb dus ervaring met kinderen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Het is kort dag, maar wie niet waagd wie niet wint!
Misschien tot ziens
groetjes bianca
Zeker wie niet waagt wie niet wint. Denk dat gezien jou opleiding en ervaring misschien een kinderclub of animatie team wel wat voor je zou kunnen zijn, of zou je ook in een hotel, bar of restaurant willen werken??
Spreek je meerdere talen?? Van wanneer tot wanneer ben je beschikbaar??
Heb je een voorkeur voor een badplaats??
Als je die vragen kunt beantwoorden kan ik je misschien verder helpen??
hoi linda
bedankt voor de reactie. Echt heel taalvaardig ben ik niet, spreek nederlands en engels. Heb niet echt een vookeur voor badplaatst.Mijn sterke punt is omgaan met kinderen en kinderen vermaken. Ik beschikbaar de gehele zomerperiode. Hoop dat je me misschien kan helpen of heb je leuke ideeen.
alvast bedankt
groetjes bianca
Hai Bianca
Zoals ik al in de Pm zei ga ik voor je kijken, zelf zou je voor meer info een kijkje kunnen nemen op www.seni-seviyorum.nl en http://www.taliha-turkije-forum.com/index.php en op www.turkije.pagina.nl en dan naar recht het prikbord!! Als ik tijd heb zal ik voor je snuffelen en je iig wat tips en trucs emailen, zit nu nog op mijn werk!!
Liefs Linda
ik ga deze zomer in een mini club werken
Hoi Bianca
Misschien kan ik je helpen
Ik ben Gioia en ik werk zelf in het Papillon Belvil hotel in Turkije Belek.
Ik ben Mini Club chef en voor dit seizoen zijn we nog op zoek naar entertainers zowel in de mini club als in de sport
Stuur je foto, cv en vragen naar me toe!
[EMAIL=“kusjesgioia@hotmail.com”]kusjesgioia@hotmail.com
of naar [EMAIL=“gioia.akinci@papillonhotels.net”]gioia.akinci@papillonhotels.net
maar ik check mijn hotmail adres veel meer…
Hoop iets van je te horen
Doeiii!!!
Hallo,
Ik weet niet of jullie dit gezien hebben maar de post van Bianca is ondertussen al bijna een jaar oud, ik denk niet dat ze er nog op zal reageren…
X Summa
haha…summa…goed dat je het zegt…ik had het ook niet gezien…en zou er ook zo een reactie op kunnen geven ![]()
groetjes
filiz