Werken & Wonen In Tunesië

Dag allemaal,

Ik ben Sarah en nieuw op het forum. Ik heb sinds september een Tunesische vriend. Ik zou eind juni/begin juli voor onbepaalde tijd naar Tunesië trekken.
Het zou me natuurlijk heel erg helpen moest ik daar een job hebben.
Hebben jullie tips of suggesties voor mij waar ik kan gaan zoeken, hoe ik dit moet aanpakken?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sarah

hoi dag sarah,

ik ben joke, en heb net als jij ook mijn hart verloren aan een tunesische jongen. en net als jou ben ik van plan om een tijdje naar daar te trekken. ik zou er graag in september naar toe gaan en dit zeker voor één jaar. ik weet ook nog niet goed hoe het allemaal moet met de papieren en zo. maar ik weet wel dat het niet zo makkelijk is om daar werk te vinden, en je moet er ook wel rekening mee houden dat mensen daar heel veel werken voor weinig geld . een poetsvrouw verdiend bijvoorbeeld maar een goede 150 euro op een maand.
ik weet natuurlijk niet wat je in belgie hebt gestudeerdt en hoe goed je uw talen kent, maar makkelijk wordt het zeker niet.
als je wilt mag je altijd contact met me opnemen hoor, en als ik meer weet laat ik het je zeker weten.

groetjes joke