Werken Playa del Ingles, Gran Canaria (standplaats hostess)

Het lijkt mij erg leuk om voor een paar maanden in Playa del Ingles te werken als standplaats hostess, het liefst al deze zomer… Maar ik weet niet hoe ik dit het beste kan aanpakken om ook echt aan de slag te kunnen op deze bestemming…

Ik hoop dat iemand mij kan helpen…

Ook lijkt propper me wel leuk om een keer gedaan te hebben (voor een paar weken ofzo), ik zie mezelf al helemaal staan haha ;-p maar ook hiervoor weet ik niet hoe ik met de juiste mensen in contact kan komen?

Hey, heb jij al iets gevonden voor Gran Canaria? Wij zijn ook op zoek naar iets dergelijks voor deze zomer of zelfs voor langer…

Groetjes,

Laurence en Jeroen

Voor de zomer (nog) niet… maar ik ben inmiddels aangenomen bij Thomas Cook en ik mag voor de winterperiode naar een bestemming (hopelijk Gran Canaria maar dat is nog niet bekend)

Ik heb wel contact gehad met meerdere horecagelegenheden (op gran canaria) die later contact met me zouden opnemen, maar ik denk dat ik daar niks meer van hoor. En als ik wat hoor ligt het eraan voor welke maanden ze me willen hebben (aangezien ik nu een vooruitzicht heb, dat vooruitzicht heb ik ook letterlijk pas sinds 2 dagen hoor :-p)

Als je op zoek bent naar iets langer dan de zomer, dan kun je het beste ook naar ‘niet’ nederlandse horecagelegenheden solliciteren omdat sommige Nederlandse horecagelegenheden na het zomerseizoen sluiten.

Succes en laat me maar weten waar je terecht gekomen bent :smiley:

Hey,

Bedankt voor de tips.

Succes met Thomas Cook, lijkt wel leuk, hopelijk zal het Gran Canaria worden.

Moesten we iets gevonden hebben laten we het zeker weten hoor.

Groetjes,

Laurence en Jeroen

:vak02: