Hallooo !! 
Ik ben een vrouw van 21 jaar en ik wil van de zomer(juni/juli/aug) graag naar Playa del Ingles voor een week of 2. En nou lijkt het me leuk om samen met nog een paar andere leeftijdgenoten te gaan en samen uit te gaan etc. Mijn eigen vriendenclubje gaat of met hun vriend op vakantie of werkt gewoon ‘lekker’ door.
Ik ben zelf al meerdere keren in Playa del Ingles geweest met een vriendin en ik wil graag dit jaar weer maar ik wil niet alleen. Een andere optie zou misschien zijn om te meeten met mensen die deze zomer ook naar Playa del Ingles gaan? 
Let me know!!! I <3 Playa del Ingles 
Weet iemand misschien hoe ik het best op zoek kan gaan naar een vakantiebaantje in playa del ingles. Doe ik dat vanuit Nederland (zo ja waar/hoe) of moet ik gwn gaan en ter plekke op zoek gaan (met de kans dat ik mss niks vind…) Omdat er waarschijnlijk niemand met mij mee gaat lijkt mij het beste dat ik dan ga werken (heb ik een reden om te gaan:-p) en dan ontmoet ik het snelst nieuwe mensen…
ik hoop dat iemand mij kan helpen
xxx
hoi
ben je nog geweest naar gran canaria en heb je er gewerkt?
ben zelf aan het kijken of er een leuke baan te vinden is op gran canaria en dan het liefst playa de ingles. heb je misschien nog tips.
groetjes Vera