Vakantiewerk Playa del Ingles (Gran Canaria)

Ik wil deze zomer graag in Playa del Ingles werken. Ik heb wel een voorkeur om bij een Nederlands gebeuren te werken omdat mn Spaans niet super goed is, nou is mijn engels wel gewoon goed… Of misschien waar ook Nederlandse mensen werken.

Wat zijn voor de hand liggende beroepen die in de vakantie worden aangeboden? (bar/restaurant)
Heeft iemand adresjes waar ik zo kunnen solliciteren?
Hoe kan ik het beste naar een baan zoeken (bestaan hier uitzendbureaus voor?)
Heeft iemand zelf in Playa del Ingles gewerkt(of gaat werken of werkt er nog steeds:-p), zo ja, waar en wat?

Ik heb niet veel ervaring in de horeca maar erg moeilijk kan het niet zijn (toch?) en ik leer snel (met uitzondering van kok) (ik heb het meer over bar/serveren) Kan iemand misschien ook uit ervaring mij vertellen wat ik hier van kan verwachten? :slight_smile:

Playa del Ingles is inderdaad heel erg leuk om te werken.
Wat je zou kunnen doen is kijken op de site van de heineken hoek deze zoeken altijd wel mensen. Ook kan je contact opnemen met Akttiv entertainment en kijken of hun je kunnen plaatsen in een van hun Ifa Hotels. Vaak kunnen deze ze echter geen garantie geven.

Ik heb zelf een tijd daar gewerkt en ga nu waarschijnlijk weer terug met mijn vrouw en kids. Hoop dat ik het werk voor het komende zomer en winter seizoen daar geregeld krijg. Een andere aanrader is trouwens misschien 100% orange een nederlands georienteerd feestcafe.

Hoop dat je er wat aan hebt

Okee thanks, daar hebk zeker wat aan! :slight_smile:

Klopt het dat waar degene waar je gaat werken meestal al een woonruimte verzorgd?

Nogmaals bedankt!

Groetjes,
FerGie

Hey Jolien,

Ja prima dat lijkt mij erg leuk!

Op dit moment heb ik helaas nog niets gevonden… Op de meeste ook geen reactie helaas, ik kan ook niet meer doen dan mailen helaas. Maar ik heb wel iemand die me zei contact met me op te nemen zodra ze zich gingen bezig houden met sollicitaties voor de zomer en iemand die het team al compleet had maar mocht er iemand uit vallen mij boven aan ze lijstje had staan… Het is allemaal maar onzeker jammer genoeg want ik zou ook heel graag willen en ik heb ook niet echt goede contacten daar zitten die me zouden kunnen helpen.

Zou ik je email adres mogen dan kunnen we elkaar daar op de hoogte houden :slight_smile: waar heb jij allemaal contact mee opgenomen? En al reacties gehad?

Groetjes,
Fergie

Haaaay!

zijn jullie ook inderdaad nog aant werk geweest daar?
zouden jullie met mij jullie ervaringen tips enzo willen delen?
want ik zou ook heel graag daar willen werken, het trekt me wel.
alleen heb ik geen idee hoe ik het allemaal moet aanpakken enzo,
en ik zou het niet alleen voor de zomer willen, maar eigenlijk wel een heel jaar.,
tips voor sollicitaties, en waar moet ik wezen, en met een woning, alles eigenlijk :stuck_out_tongue:
ik hoop dat jullie reageren!!

groetjes Rita

Uhm nee ik niet, maar meer omdat ik niet in de horeca wil werken (dat is de snelste manier). Andere banen om makkelijk in Playa del Ingles te komen zijn er volgens mij niet echt, tenzij je heeeeeeeeeeeeel veel geluk hebt en er als reisleider heen mag. Ik heb inmiddels wel een baan als reisleider dat is echt super leuk je ziet veel verschillende bestemmingen… je kunt een voorkeur van bestemmingen opgeven maar het is geen zekerheid dat je ook echt op die bestemming komt. Ik wil wel graag naar spaanse bestemmingen maar Playa del Ingles is voor mij geen must meer (tenzij ik ooit goed spaans spreek dan lijkt receptioniste in een hotel mij leuk). Ik ben ook niet bepaald goed in dingen goed uitzoeken en regelen en dat wordt allemaal voor je gedaan als je bij een reisorganisatie werkt… Enige tip die ik weet om snel aan het werk te gaan in Playa del Ingles is in de Horeca… Ik kreeg wel een baan aangeboden door ZigZag maar ik vond het gwn een raar idee om op basis van een email naar Gran Canaria te gaan. Misschien een betere tip: Ga er eerst heen en solliciteer ter plekke, dan heb je een beter idee waar je terecht komt en hoe alles geregeld is.

Succes en pas op voor alle proppers!!!