Vakantiewerk Playa del Ingles (Gran Canaria)

Ik wil deze zomer graag in Playa del Ingles werken. Ik heb wel een voorkeur om bij een Nederlands gebeuren te werken omdat mn Spaans niet super goed is, nou is mijn engels wel gewoon goed… Of misschien waar ook Nederlandse mensen werken.

Wat zijn voor de hand liggende beroepen die in de vakantie worden aangeboden? (bar/restaurant)
Heeft iemand adresjes waar ik zo kunnen solliciteren?
Hoe kan ik het beste naar een baan zoeken (bestaan hier uitzendbureaus voor?)
Heeft iemand zelf in Playa del Ingles gewerkt(of gaat werken of werkt er nog steeds:-p), zo ja, waar en wat?

Ik heb niet veel ervaring in de horeca maar erg moeilijk kan het niet zijn (toch?) en ik leer snel (met uitzondering van kok) (ik heb het meer over bar/serveren) Kan iemand misschien ook uit ervaring mij vertellen wat ik hier van kan verwachten? :slight_smile:

Playa del Ingles is inderdaad heel erg leuk om te werken.
Wat je zou kunnen doen is kijken op de site van de heineken hoek deze zoeken altijd wel mensen. Ook kan je contact opnemen met Akttiv entertainment en kijken of hun je kunnen plaatsen in een van hun Ifa Hotels. Vaak kunnen deze ze echter geen garantie geven.

Ik heb zelf een tijd daar gewerkt en ga nu waarschijnlijk weer terug met mijn vrouw en kids. Hoop dat ik het werk voor het komende zomer en winter seizoen daar geregeld krijg. Een andere aanrader is trouwens misschien 100% orange een nederlands georienteerd feestcafe.

Hoop dat je er wat aan hebt

Okee thanks, daar hebk zeker wat aan! :slight_smile:

Klopt het dat waar degene waar je gaat werken meestal al een woonruimte verzorgd?

Nogmaals bedankt!

Groetjes,
FerGie

Hey Jolien,

Ja prima dat lijkt mij erg leuk!