Reisgenoot gezocht voor Gran Canaria
Beste, allemaal,
Mijn naam is Laurens Christmas, ik ben 37 lentes jong, woon in Ferwert (in de provincie Friesland) en ik ben opzoek naar een v/m die met mij mee zou willen gaan naar Gran Canaria.
Waarom naar Gran Canaria?
Zelf ben ik al 3 keer naar Gran Canaria geweest en heb ik alle 3 de keren er volop van genoten.
Ik kan genieten om bij het strand te zijn, te gaan wandelen, met de bus erop uit te gaan, nieuwe plekjes ontdekken, minigolf spelen, op excursies gaan en nog heel veel meer.
Playa del Inglès heeft echt een plekje in m’n hart gekregen van de locatie/ gebied waar ik graag verblijf, maar dat zou me er niet van weerhouden om, eventueel, elders naartoe te willen gaan.
Ik ben al meerdere keren met TUI naar Gran Canaria geweest en dat is mij alle keren goed bevallen.
Zelf heb ik voor de “Bull Escorial Spa” hotel gekozen alle keren, omdat deze super vriendelijke personeel heeft, goed eten en je niet al te gek ver weg bent van o.a., het strand, strand boulevard, bus halte(s), supermarkt(en) etc.
De keren dat ik ben geweest, ben ik rond eind november, begin december geweest, mooi voor de kerstdagen, daar waar de temperatuur aangenaam aanvoelt en het prachtig weer is.
Ben jij ook zoekende naar een reisgenoot? Lijkt het jou leuk om rond eind november, begin december op warme "kerstvakantie " met mij te gaan?
Wellicht ben jij degene die ik zoek.
Dan zie ik graag jou bericht tegemoet.