**In Januari tot Mei moet ik stage lopen met een vriendin van mij voor onze opleiding recreatie! **
**Nou was mijn vraag of iemand misschien weet of wij daar een stage plek kunnen krijgen… Voor Animatie werk (voor jong of oud) en voor Horeca en Receptie werk etc. **
**Ik ben een week geleden nog op vakantie geweest naar playa del ingles en het was op zich nog redellijk druk! Ik hoop dat wij daar iets kunnen vinden want de tijd dringt… En wie weet wil iemand ons misschien wel helpen of heeft iemand goede en betrouwbare adresjes voor ons die wij maybe kunnen mailen of schrijven!!! ** Alvast hartelijk dank, want wij zouden er heel graag heen willen".
Ik heb zelf het afgelopen jaar van april tot augustus stage gelopen op Gran Canaria.
Ik zat in San Agustín, het dorp naast Playa del Inglés.
Ik heb stage gelopen in Hotel Gloria Palace. Een groot hotel en ik heb er een onwijs gave tijd gehad in de animatie (voor zowel kids als ouderen) Ook heb ik op de afdelingen bar en restaurant gewerkt, waar vooral de bar erg leuk was. Receptie mag in dat hotel alleen als je echt goed spaans spreekt.
Maar ik kan het jullie echt aanraden!!
Je kan het beste mailen naar dit emailadres <[EMAIL=“rrpp@hotelgloriapalace.com”]rrpp@hotelgloriapalace.com> dan komt het direct aan op de afdeling PR waar alles voor de stagiaires geregeld wordt.
Ik wens jullie veel succes en vooral veel plezier!
(ben zelf ook weer op zoek naar een hotel op Gran Canaria voor mijn volgende stage, dus als iemand anders nog andere hotels weet dan hoor ik dat graag!)
wij zoeken nog veel mededewerkers voor onze animatieteams op de canarische eilanden.
chek www.fiestaconsulting.com
directe e mail voor vragen/opmerkingen (in het engels)
[EMAIL=“canarias@fiestaconsulting.com”]canarias@fiestaconsulting.com
tel 0034 928 77