**Ik ga deze zomer misschien werken op het eiland Samos of Karpathos en vroeg me af of jullie me misschien zouden kunnen helpen met een beetje informatie…? De mooiste plekjes, de leukste cafeetjes, de winkeltjes en het uitgaansleven, … Wie is er al geweest of gaat daar ook deze zomer heen? Het zou leuk zijn moest ik een paar lotgenootjes kennen;…! **
Ik wil ook wel graag gaan werken in griekenland(zomer). Weet je mss of ze daar nog iemand anders zoeken? ik kan het grieks(heb 6 jaar in griekl gewoond) Dus dan we kunne we same de leuke plekjes zoeken…hihi…
Wel, ik weet het niet, ik ga er uiteindelijk niet heen. Ik weet wel dat TUI JETAIR er nog mensen (ook voor andere plaatsen zoekt)… Misschien moet je eens naar heb je CV sturen naar [EMAIL=“ideprince@jetair.be”]ideprince@jetair.be Ze zoeken nog hostesses, animatoren en kinderanimatoren (= enkel voor juli en augustus). Je kan ook kijken op www.jetair.be . Je hoeft niet de belgische nationaliteit te hebben hoor en het is er leuk werken! Ik kan het weten, ik heb er ook voor gewerkt! xxxjes