Ik ben nog niet zo lang ingeschreven…dus ik ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe dit allemaal werkt.
Maar mijn vraag is of er misschien iemand is die mij met het volgende kan helpen. Ik zou graag een paar weken tot max. een maand (langer kan ik geen vrij krijgen) wil werken op een ranch (waar maakt me niet zo heel veel uit, mag Europa zijn, maar ook zeker daarbuiten). Ik heb wel wat rij-ervaring (licht gevorderd), maar wil voornamelijk graag werken met paardrijden. De periode maakt ook niet zo heel veel uit. Heeft er iemand goede tips?
Wereldwijd kun je werken tegen kost en inwoning via WWOOF (Willing Workers on Organic Farms). Zoek via google en als je dan lid wordt van de WWOOF-organisatie van een bepaald land krijg je toegang tot de adressen in dat land. Echt een prachtige manier om te reizen en om te doen wat je graag wil doen. Succes!
Groetjes,
Sylvia
Hoi Wendy,
Wat een gaaf idee. Ik ben sinds 8maanden vrijgezel en zou graag even Nederland uitwillen, op een ranch werken klinkt echt super. Heb je al meer info gevonden? En zoek je misschien reisgezeldschap?
Groetjes Bianca