werken op een ranch

wie heeft er wel eens op een ranch gewerkt of heeft infomatie over hoe je er terecht kan komen het lijkt me leuk om een x een paar maanden op een ranch te kunnen werken en wonen lijkt me heerlijk in de natuur en met de dieren en om paard te leren rijden zoals zij doen ik hoop dat iemand mij kan helpen of informatie kan geven groeten elly

ik ben ook heel erg op zoek naar informatie hierover! Wat is bijvoorbeeld de minimunleeftijd om bv een half jaar op een ranch te werken??

Zonder enige ervaring kom je daar niet zo maar aan een baan. Veel ranchers hebben ook hun eigen (tijdelijke) personeel. Je kunt het beste een speciale vakantieranch dan uitzoeken. Hier moet je dus wel betalen voor je vakantie en tevens werken, maar je leert er wel van, ook paardrijden zit daar vaak bij inbegrepen. Zoek op google maar eens naar working cattle ranch, dan vind je wel informatie hierover.

Ja het lijkt mij ook helemaal geweldig om een paar maanden op een ranch te werken, ik heb nu wel al bijna 10 jaar ervaring in de paarden… alleen ik kan nergen informatie erover vinden… HELP ME!!!
groetjes jessica

ik heb dus ook al 10 jaar ervaring met paarden. ik rijd al 10 jaar paard, weaarvan bijna 9 jaar western. Zou je niet gewoon contact op kunnen nemen met een of andere ranch die je leuk lijkt?
Over 3 jaar ga ik het gewoon proberen

Wil jij perse in amerika werken dan? In Australie bieden ze een cowboycursus aan, na afloop krijg je een diploma en helpen ze je met zoeken naar werk… Je leert paardrijden en alles wat er bij hoort. Misschien is dat iets voor jou? Kijk eens op www.australiesite

Je link naar de site doet het niet.

o sorry, moet nog .nl achter natuurlijk

Beste mensen,

Er zijn zeker mogelijkheden om in de VS met paarden te werken. De organisatie Stichting Uitwisseling biedt zulke werkstages aan, ook in combinatie met een studie aan een college.

Zie: http://www.uitwisseling.nl/paarden.html

Succes.