Hallo,
Ik heb net mijn opleiding Gastvrouw afgerond, en het lijkt mij heel erg leuk om op een cruiseschip te werken.
Zijn er misschien mensen die mij kunnen helpen qua info over het werken op een cruiseschip, en of ik uberhaupt kans heb om op een cruiseschip te werken.
Heb namelijk ergens op een site gelezen, dat je veel ervaring moet hebben, en dat het liefst ook nog bij bedrijven die hoog in de markt staan. Dit heb ik niet.
Ik hoop op een reactie terug!
Hoi Hendrika,
Ik werk bij AIDA cruises, maar als zangeres, en dus niet in jouw afdeling. Ik weet alleen wel dat het niet zo noodzakelijk ontzettend veel ervaring te hebben. Je moet wel de boordtaal van het schip waar je werkt goed spreken. Bij AIDA is dat Duits, en bij de meeste andere schepen Engels. Ik zou gewoon gaan proberen te solliciteren, en daarvoor kan je het best op de websites van de cruisecompany’s zelf kijken. Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het graag!
Dag Josefien,
Een officier van het Cruiseschip heeft mijn gevraagd om in de toekomst dansles c.q. dansen met oudere dames. Wat is jouw ervaring op een cruiseschip qua dansen c.q. gezelligheid.