Werken op een cruiseschip

Hooi!

Ik zou het zo tof vinden om op een cruiseschip te werken! Het liefst dan ook een hele grote, die lang op reis gaat. Ik heb twee weken geleden een HBO-opleiding Leisure management (Vrijetijdsmanagement) afgerond, dus ik zou het liefst dan ook werk doen wat daar aan gerelateerd is. Weet iemand hoe ik daar kan werken? Tips? Ervaringen?

Hoor het graag!

Groeten,

Lieselot

Hi,

de meeste schepen zijn groot hoor maar helaas heb je het niet voor het uitkiezen op welk schip je geplaatst word want je vervangt iemand die met verlof gaat! Meestal zijn het reisjes van een week, 10 dagen, 14 dagen maar aan het eind van een seizoen in een bepaalde regio maak je wel een langere overtocht van soms meer dan een maand.
Ben je nog steeds op zoek naar werk want je kan het beste via de website van Holland amerika of RCCL een mail sturen met je CV.

Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

Gr. Ilse

Hoi Liselot,

Heb je al een baan op een cruiseschip kunnen vinden? Ben ook van plan om op een cruiseschip te gaan werken. Ga wrs ook een mail met Engelse CV sturen naar HAL en heb ook een mail met Engelse CV gestuurd naar crew@cruisecarreras.com. Werk nu nog als grondsteward bij de KLM op Schiphol, maar ben in sept uitgewerkt en ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ok veel succes met het zoeken naar je droombaan en in geval als je die baan al hebt succes met je baan en veel plezier!! Groetjes Yonas