Ik ben net terug van het druivenplukken in Frankrijk en wat een ervaring was dat! Omdat ik er achter ben gekomen dat work&travel mij erg ligt ben ik van plan hiermee door te gaan.
Een andere optie die mij erg leuk leek was het boerderijwerk in Noorwegen. Het verdiend aardig (890 kronen per week, ongeveer 110 euro incl. kost en inwoning) en je bent minimaal 2 en maximaal 6 maanden weg.
Hoi Kasper,
Ik ben een net afgestudeerde studente en ook op zoek naar iets leuks voor volgend jaar. Om eerlijk te zijn lijkt mij die kerstbomen erg zwaar werk en niet echt iets voor mij. Omdat ik wel erg van de natuur hou en het me erg leuk lijkt, vind ik die boerderij een stuk leuker :)! Ik weet niet precies wat je van plan was en hoe lang je wegwilt? Ik wil graag starten vanaf voorjaar 2009, met een soort wereldreis naar verschillende gebieden en landen.
Ik hoor wel van je,
Groetjes, rozemarijn
Het bericht van Shyro klopt. Hessel kan komend jaar wel wat hulp gebruiken. Dus meld je aan bij Hessel en help hem opbouwen van een enorm leuk project.
Dit project was overigens ook bij mij op de website te vinden.
Update 21-05-2009: Het project loopt en er zijn voldoende vrijwilligers en ze gaan binnenkort van start. Drie weken geleden bij Hessel geweest en alles goed daar.
Wij wilden naar de Noordkaap gaan, maar kunnen plotseling niet weg vanwege (werk)verplichtingen in NL. Helaas moeten we nu dus onze boottickets verkopen. Omdat we goedkoop wilden gaan hebben we economy tickets genomen, maar die kunnen we niet annuleren. We zoeken dus 2 personen die heen met de boot van kiel naar goteborg willen en terug van stavanger naar hirtshals (data en namen op tickets kunnen gewijzigd worden, op onze kosten uiteraard).
Jullie kunnen mij mailen: [EMAIL=“korstjensleo@hotmail.com”]korstjensleo@hotmail.com