Hallo,
Ik denk er sterk aan om een aantal maanden te gaan werken op een boerderij in Noorwegen. Dit omdat ik vanaf kleins af aan gek ben op dieren en al heel lang roep dat ik graag naar Noorwegen/Zweden/Finland wil gaan.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe heb je het gevonden? Ik zit er aan te denken om het najaar te gaan zodat ik ook nog wat sneeuw (skiën) meepak.
Je kan hier kijken: http://www.travelactive.nl/work-travel/boerderijwerk/noorwegen.html
De maximum leeftijd is 30 jaar en ik ben zelf 35, dus te oud :crybaby:
Mochten er ww leden zijn die tips hebben om als 35 jarige in Noorwegen te kunnen werken voor langere tijd dan hoor ik het graag ![]()
Ik heb het nog niet eerder zelf gedaan, dus kan je er verder niets over vertellen.
Ik ga zeker op travelactive kijken, maar zijn er mensen die al op een boerderij hebben gewerkt in noorwegen of die mij tips kunnen geven over wat ik echt moet meenemen, bijv thermokleding, muggenstick en dat soort dingen
alvast bedankt voor de reactie
natas
ha,
Ik ben 2 jaar terug 8 maanden in noorwegen gwees, waarvan ik 6 maanden op een boerderij gewerkt heb. Ik ben zelf met activity international gegaan. Maar ken iemand die met travel active is gegaan en zijn beide goed organisaties
ik ben trouwens van plan om over maandje mss weer te gaan…
De tips over wat mee te nemen verschillen heel erg met wnnr je van plan bent te gaan. Voor nu zou ik cker nog thermokleding meenemen en als je tijdens de zomer gaat je muggespullen cker niet vergeten.
Ma as je nog wat specifiekere vragen of tips wil, dan kun je me altijd mailen ![]()
Heeee Heb je dit al gedaan zo ja hoe is het bevallen via een organisatie? En zo nee, zou je dit dan nog willen doen, en eventueel kunnen we samen gaan?
Ik ben een meid van 18.
Groetjes!