HoiHoi!
Via diverse organisaties is het mogelijk om boerderijwerk in Noorwegen te doen, maar ik vind het een uitdaging om dit zelf te regelen. Ik ben 25 jaar, net klaar met mijn studie en heb zin om nog even mijn vrijheid te nemen. Als boerendochter ben ik opgegroeid op het platteland (melkveebedrijf) en weet ik dan ook wel van aanpakken.
Zijn er mensen die mijn hulp kunnen gebruiken en mij tegen kost en inwoning een bezoek aan noorwegen willen bieden?
Het is voor mij niet mogelijk om heel lang weg te blijven, ik denk zelf aan maximaal 4 weken. De periode waarin ik kan is vanaf eind mei - augustus.
Het ligt er ook net even aan wat een handig tijdstip is qua werkzaamheden op de boerderij.
Groetjes Edith
Hei :dag:
Wij zijn een familie die in Dagali wonen, vlakbij Geilo.
Wij zijn op zoek naar iemand die op onze honden (event. merrie met veulen) en huis willen oppassen in elk geval vanaf 16. juli tot en met 7. augustus.
Je kunt graag eerder komen en/of wat langer blijven.
De vriezer is gevuld als we vertrekken :biggrin:
Hier in de buurt zijn meerdere boeren die misschien wel wat hulp kunnen gebruiken als je dat wilt? En anders kun je hier gratis vakantie vieren en van de rust en natuur genieten.
Als dit interessant klingt voor jou dan kun je kontakt met ons opnemen:
lisette.freiherr@sdsl.no
We horen graag wat van je!
Hei
Wij zijn een familie die in Dagali wonen, vlakbij Geilo.
Wij zijn op zoek naar iemand die op onze honden (event. merrie met veulen) en huis willen oppassen in elk geval vanaf 16. juli tot en met 7. augustus.
Je kunt graag eerder komen en/of wat langer blijven.
De vriezer is gevuld als we vertrekken
Hier in de buurt zijn meerdere boeren die misschien wel wat hulp kunnen gebruiken als je dat wilt? En anders kun je hier gratis vakantie vieren en van de rust en natuur genieten.
Als dit interessant klingt voor jou dan kun je kontakt met ons opnemen:
lisette.freiherr@sdsl.no
We horen graag wat van je!
Groetjes Lisette en familie