Hallo!
Wij wonen sindt een aantal jaren in Noorwegen en wonen midden in de natuur aan de voet van het nationaalpark Hardangervidda.
Nu willen wij op vakantie dit jaar en we hadden eigenlijk al oppas voor onze honden geregeld maar dit gaat door omstandigheden niet door.
Nu zijn we dringend op zoek naar iemand die in ons huis vakantie wil houden en de honden (2) verzorgt!
Als je interesse hebt of iemand kent die graag vakantie houdt midden in de natuur, schrijf dan een berichtje!
Met vriendelijke groet,
L.F.W.
Beste heer/mevrouw,
Graag zou ik weten wanneer en hoelang U deze zomer van plan bent op vakantie te gaan.
Wat voor honden zijn het? Oud/jong/groot/klein?
Met vriendelijke groet,
Freek
Geachte heer/mevrouw,
Graag zou ik willen weten om welke periode het gaat. Gezien mijn studie heb ik een lange periode vrij dus er zijn veel opties mogelijk! Ik ben gek op honden, ik heb zelf een hond waar ik graag en vaak mee op pad ga en ik heb in de vorige zomervakantie een aantal weken in een hondenpension gewerkt. Naast mijn interesse voor honden hou ik erg van reizen en wil graag wat van Noorwegen zien. Indien u vragen heeft hoor ik het graag!
Ik kijk uit naar uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Anne
Hallo ‘trippingbilly’ en ‘Anne Simone’!
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Wij zijn op dit moment in gesprek met iemand die op onze honden en huis kan passen.
Mocht dit toch niks worden neem ik kontakt met jullie op!
Met vriendelijke groet,
L.F.W.
Hallo, ik heb 2weken verlof vanaf 23april. Zou dolgraag oppassen.
Ben een Groninger van 52 jaar.
Hoor ik van u of u al bezet bent?
Met vriendelijke groeten
Rex bartels