Seizoenswerk in Noorwegen

Hai Allemaal,

Ik ben nieuw op deze website, maar al langer bekend met werken in het buitenland. Momenteel werk ik in Thailand, maar ik zou komende zomer graag weer een seizoen in Noorwegen willen werken. In 2005 heb ik al eens een seizoen in Noorwegen gewerkt, maar ik zou graag iets nieuws willen proberen. Ik heb niet veel eisen wat het werk betreft en heb ook al veel ervaring op verschillende gebieden (voornamelijk toerisme).
Omdat ik niet zo goed weet waar ik moet beginnen met zoeken zijn alle tips van harte welkom!

Groetjes Marit (24) :zon02:

Hey, ik werk al een aantal jaren in Noorwegen, in toerisme.
Hoe goed ben je in de bergen?? Begeleiden van dagtochten met gasten, niet te moeilijk. langste is maar 13,5 km.
Gr Linda

Hai Linda!

Bedankt voor je berichtje! Heb gemerkt dat Noorwegen niet zo een heel populair forum heeft :wink:

Ik heb 2 jaar terug gewerkt als reisleidster in Italie, waar ik bijvoorbeeld ook uitstapjes naar Venetie heb begeleid. Ik heb geen ervaring met dagtochten door de bergen, maar het klinkt leuk en denk dat ik het wel zou kunnen!! :slight_smile:

Groetjes Marit

hee hee, zou je niet willen backpacken in Denemarken, zweden en Noorwegen?

groetjes Diego(19 jaar)
dan 20;)

Zou ik superleuk vinden! Maar ook om te backpacken heb je toch een beetje geld nodig, zeker in dure landen als in Scandinavie! Vandaar dat ik eerst zal moeten werken :wink:

Het is wel een heel ander soort werk, maar met enige conditie zou hetgeen probleem moeten zijn.
Ik zal mijn baas nog eens polsen. Maar de laatste jaren heb ik het alleen gedaan, 't hele seizoen. En voor ik startte hadden ze ook een ‘hoogseizoen’ gids, ongeveer van 15 juni tot 15 aug.
I’ll give it a try. :smile:
Gr Lin

hee hee, jeps je hebt gelijk! Je moet natuurlijk wel wat centjes hebben!!

Tjauw Tjauw!!

Hee Lin,

Dankjewel! Je weet maar nooit :slight_smile: Doe jij het het hele jaar door?

Groetjes Marit