Werken in Noorwegen!!

:paranoid: Ben je ondernemend, flexibel en niet bang voor een beetje kou? Dan hebben we werk voor jou!!
We zoeken iemand die met ons samen wil werken, voor de verkoop van speelgoed en cadeau-artikelen op de markt. Periode: Eind Sept. tot half/ eind Dec. GOEDE VERDIENSTEN op provisie basis.

Voor info. mail gerust met: [EMAIL=“ellenbekema@yahoo.co.uk”]ellenbekema@yahoo.co.uk

Geachte heer/mevrouw,

Samen met een vriend van mij wil ik graag werken in Noorwegen. Noorwegen vinden wij erg mooi en het lijkt ons een avontuur om daar te werken van september tot en met december. Ik ben 21 jaar oud en mijn goede vriend heet Jesse van Wijk en is 23 jaar oud.

Zelf heb ik dit jaar me propedeuse gehaald voor toegepaste psychologie. Daar heb ik erg veel geleerd over de psychologie van de marketing. Verder heb ik ook twee jaar in de marketing gewerkt en geld verdiend op provisiebasis.

Werken in Noorwegen heeft echter niet alleen tot doel om avontuur te beleven. Graag zouden wij ook geld willen verdienen zodat we na het werken bij u in Noorwegen verder kunnen reizen. Ons plan is namelijk om een jaar op avontuur te gaan in het buitenland:). Erg veel zin in. Daarom vroegen wij ons af hoe het werk dat u bedoeld precies is en op wat voor provisiebasis ons salaris zou zijn gericht?

Met vriendelijke groet,

Paul de Zeeuw & Jesse van Wijk