Seizoenswerk in Noorwegen

He Marit,

Ik had jouw laatste berichtje helemaal gemist. Zag het pas toen ik een mailtje kreeg dat Linda een berichtje had geplaatst. Heb een mailtje gestuurd naar Briksdal, heb jij daar zelf gewerkt?

Als iemand nog iets weet wat betreft zomerwerk in Noorwegen (of Zweden lijkt me ook erg mooi;)) houd ik me aanbevolen!

Hai!
Thailand is idd niet zo makkelijk om te werken… De meeste kans heb je met vrijwilligerswerk of werken in de duikindustrie… Je kan ook beter je werkvisa in NL al regelen, want hier duurt dat echt heeeeel lang, als je uberhaubt al een werkvisa krijgt!

@ Sanne:
Ja ik heb daar zelf gewrkt! En mn zusje ook 2 seizoenen. Erg leuke baan, maar je moet de eigenaar erg achter zijn broek aan zitten voordat je het voor elkaar hebt, dus succes daarmee :wink:

Hey,
Meeting met de baas gehad, ook dit jaar 1 gids. Voor mij zit het winterseizoen erop, Overmorgen ‘op vakantie’ :stuck_out_tongue: ffies in Nld kijken. Beetje jammer dat nu net deze week de vulkaan in IJsland moet uitbarsten :s Hopen dat alles meevalt.

BTW!!! Check http://www.johannisholm.nl Dit is een camping met NLDse eigenaren (bekenden van mij) Denk aan receptiewerk, animatie richting outdoor (vlot bouwen etc.) gidswerk (te voet, mountainbike) in de omgeving. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. Verdient niet veel, maar complete kost en inwoning!!! Erg leuk.

Gr Lin

Hey Linda,

Tim hier (26)

Dit is een oude post van je waar ik op reageer en je sprak destijds al over een carrière-switch maar toch ben ik op het moment op zoek naar iets dergelijks. Lijkt me heerlijk om groepen te begeleiden met activiteiten die ik zelf ook geweldig vind!

Wie weet reageer je wel!:stuck_out_tongue:

Groetjes! :chin: