Werken op Curacao

Hallo,

Ik ben Debbie ben 19 en woon in Limburg. Ik heb afgelopen zomer 6 weken in Mallorca gewerkt in de entertainment! Op zich beviel me t werken in t buitenland heel goed. Nu zou ik graag op curacao willen werken, ik hoop met iemand in contact te komen, die dit ook wil of doet! Ik heb een directiesecretaresse opleiding afgerond bij Schoevers College te Maastricht. ik wil niet per se iets in deze richting doen daar, vind t ook leuk om met kinderen te werken (heb ik in mallorca gedaan) of met dieren! Ik hoop dat iemand me hier mee kan en wil helpen!

Groetjes Debbie

hey hallo,

Ik heb een half jaar op Curacao gezeten van 29 jan t/m 23 juli 2004 dus is nog heel vers.
Het is heel moeilijk om vanuit Nederland werk te zoeken in Curacao het is daar namelijk een andere cultuur etc. Als je met kinderen wil werken raad ik je aan om in ieder geval heel goed Papiaments te leren want dat ga je cker nodig hebben
kijk eens op deze site misschien kan je hier mee wat doen. houd met bellen rekening met op dit moment 6 uur later is in nederland. en als je een brief of mail stuur zet er altijd een uiterste data bij dat je antwoord terug wil. Veel succes en als ik nog verder kan helpen mail me maar ff op k_alberts83@hotmail.com
http://www.jeugd.an/nederland/html/tfantil…nse-curacao.htm

Hoi Kirsten,

Zelf ebn ik vna plan om over een paar weken naar Curacao te gaan. Wie weet als het daar bevalt blijf ik daar wel!! :slight_smile: Nou las ik dat jij daar ook een tijdje bent geweest! Heb je daar moeite gehad met het krijgen van een een werkvisum? En heb je nog goede tips, misschien met het vinden van woonruimte enz??

Groetjes eeeva :slight_smile:

jah ik heb wel tips denk ik voeg me maar even op msn toe k_alberts83@hotmail.com

tis moeilijk werkvergunning heb je werkgever nodig. Je mag een half jaar er gewoon zijn dan moet je verblijfsvergunning hebben dus dan ook werkvergunning, misscghien ist wel 1 ding hoor dat weet neit kan ik wel navragen.

www.appartementenopcuracao.nl
curacao.verzamelgids.nl
curacao.startpagina.nl

sollicteren ist beste vanuit curacao zelf en als je mailt geef dan altijd een tijdslimiet aan als je reactie wil en dan is 2 maand wel lang genoeg maar als je zegt 2 week dan werkt dat ook neit hoor.

Ik kan wel viavia aan heel veel info komen maar voeg me evn toe dan gaat het wat makkelijke denk ik.

In ieder geval succes.

Greetzzz Kirsten

Hallo,

Hier hebben we nog een link erg uitgebreid , dus zoeken maar.

http://www.curacaofreaks.nl/

Groetjes Kirsten

Hoi Debbie,

een organisatie waar ik deze zomer weer voor ga werken heeft genoeg aanbiedingen/uitdagingen in het buitenland, waaronder Afrika, Australie, Nieuw Zeeland, Amerika maar natuurlijk ook landen als Spanje, Frankrijk, Italie, Portugal, Engeland, Turkije, Curacao, Aruba, etc. Of je nu vrijwilligerswerk wilt gaan doen of gewoon genieten wil van je vrijheid en verder wilt (door)reizen of er zelfs voorgoed wil blijven (dat kan ook, dat weet ik zeker) jij bepaald.
Kijk op http://www.stepstone.nl/cvfolder/sollicita…_formulier.html en vindt de uitdaging die je zoekt. Uiteraard betaald (kost en inwoning wordt ook allemaal geregeld). Niets is voor niets dus we doen ook niet iets voor niets. Doei.

Groetjes Natasha

het moet zijn: http://www.stepstone.nl/cvfolder/sollicita…_formulier.html

(mocht je hier … lezen, dan moet het sollicitatie zijn)

Hoi natasha,

Hoe heet de organisatie dan waar je (weer) voor (gaat) werkt?? Hebben zij geen site!?

Groetjes,

Hallo!

Ik zou dus ook heel graag in t buitenland willen werken… omdat t me eerste keer is, vind ik t echt moeilijk om iets te vinden, waar moet je zoeken enz enz… lees hierboven wel allerlei dingen maar kom er niet uit…

was nog niet klaar…
wie kan mij helpen… weet wat of iets… hoor t maar al te graag!
thnx alvast!

hallo,

ik ben danny, 20 en kom ook uit limburg. ik wil ook heel graag naar curacao, het lijkt me wel een leuke uitdaging om daar te gaan werken.
ik weet niet of ik alleen wil gaan, het is toch aan de andere kant van de wereld bijna.
ik wil het liefste in de keuken als kok beginnen daar, maar iets anders leuks zou ook niet verkeerd zijn.

ik hoop wat van je te horen.

groetjes danny

Hallo,

Ik ben Debbie ben 19 en woon in Limburg. Ik heb afgelopen zomer 6 weken in Mallorca gewerkt in de entertainment! Op zich beviel me t werken in t buitenland heel goed. Nu zou ik graag op curacao willen werken, ik hoop met iemand in contact te komen, die dit ook wil of doet! Ik heb een directiesecretaresse opleiding afgerond bij Schoevers College te Maastricht. ik wil niet per se iets in deze richting doen daar, vind t ook leuk om met kinderen te werken (heb ik in mallorca gedaan) of met dieren! Ik hoop dat iemand me hier mee kan en wil helpen!

Groetjes Debbie
[/quote]