Wonen En Werken Op Curacao

Ik ben op zoek naar een baan op Curacao voor langere tijd. Uw kinderen verzorgen? Projecten begeleiden in kunst en cultuur? De schoolbibliotheek opzetten?
Tennistoernooien organiseren. Exposities verzorgen met Nederlandse kunstenaars?
Stuur op aanvraag graag mijn uitgebreide cv

Hi,

Ken wel iemand die net een kinderdagverblijf aan het opzetten is maar ik ben bang dat je gewoon moet komen en hier verder solliciteren want vanuit Nederland is het moeilijk iets te vinden.
Woon zelf al een jaar op Cur en moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het eiland wel beetje gezien heb. Werk bij Amerikaans bedrijf en dat verdiend, volgens Curacaose begrippen, erg goed. Houd er wel rekening mee dat de salarissen hier stukken lager liggen en dat normaal gesproken sparen amper mogelijk is. Ligt er natuurlijk wel aan welke baan je hebt. Als je wordt uitgezonden vanuit NL en je gaat bij de marine, KPMG of dat soort bedrijven dan zit je goed.
Verder is het wel een leuke ervaring en je verbreedt zeker je horizon ermee want de cultuur is echt heel anders en alles gaat hier heeeeeeel langzaam. Wel is allemaal heel relaxed en plannen leer je snel af.

Wanneer ben je van plan te komen?

Gr C.

He Claudia/Miranda

Vroeg me eigenlijk af bij welk bedrijf je werkt op Curacao? Ik heb namelijk een half jaar stage gelopen in 2002/2003 en ben nu reeds afgestudeerd en eigenlijk voor een periode van een paar maanden tot een jaar op zoek naar werk in het buitenland. Nog tips voor een afgestudeerde HEAO’er?

Groetjes Emmy