Beste lezers,
ik heb een vriend op bali en ben van plan om in december voor 3maanden daar heen te gaan. Ik vraag mij af of iemand misschien tips heeft over het vinden van (zwart) werk daar…
Bedankt!! :zon02:
Beste lezers,
ik heb een vriend op bali en ben van plan om in december voor 3maanden daar heen te gaan. Ik vraag mij af of iemand misschien tips heeft over het vinden van (zwart) werk daar…
Bedankt!! :zon02:
Hahaha. Enig idee hoeveel de gemiddelde Balinees verdiend?
En wil je voor 40-50 euro salaris per maand het risico lopen dat je het land niet meer in mag? Ik raad je aan een week langer in NL te werken voordat je vertrekt, daar verdien je meer dan in 3 maanden Bali.
P.S. Wit werken is gezien de prijs van het visum niet echt een optie, zeker niet voor 3 maanden.
hey kyra…
Ook mijn ervaring is dat werk op bali niet makkelijk te vinden is, zelfs niet als je getrouwd bent met een balinees en een verblijfsvergunning hebt ( enig geduld is dan toch noodzakelijk). Beter om gedurende de drie maanden dat je daar bent te genieten met je vriend. Hoe zien jullie plannen er nu uit?
Grtjs, nicole
Misschien wil hij wel gewoon werken voor de ervaring? Dan zijn er genoeg vrijwilligers-projecten te vinden.