Werken Met Dieren In Het Buitenland

Hallo,

Ik ben een 23 jarige gediplomeerd dierenartsassistente en aangezien ik mijn stage op Oahu (Hawaii) heb gelopen heb ik de smaak te pakken.
Ik zou graag willen werken met dieren (hoeft niet perse in een dierenkliniek of als dierenartsassistente) in het buitenland, maakt helemaal niet uit waar. Het mogen ook onderzoeksprojecten, asielwerk, wildlife enz. zijn.
Heeft iemand tips of contact adressen, dat zou geweldig zijn !

Alvast bedankt,

Groetjes,
Petra.

verwijderd

hoi petra

ik ben op vakantie geweest naar kreta nu heb ik daar een jongen ontmoet en ik wil daar nu graag gaan werken en misschien wonen hen jij een site voor me waar ik daar in formatie over kan vinden wat ik kan bija niks vinden ik hoop dat jij me kunt helpen alvast bedankt

                                                   groetjes leoni

leonisteenhuis@dolfijn.nl

hoi petra

ik had aan jou gevraagt of je wat informatie voor mij had over werken en wonen in kreta ik heb nog geen antwoord gekregen misschien is er iets verkeerd gegaan of heb je geen informatie dan zou ik het fijn vinden als je dat even liet weten dan als nog bedankt

                                          groetjes leoni

Neem eens een kijkje op YORI-YOREME A.C. voor vrijwilligerswerk met dieren in MEXICO (project Parque Loro). AANRADER!

Hallo Petra,

Ik zag in je bericht op de site staan dat je in hawai stage had gelopen.
Nu wil ik volgend jaar ook in het buitenland stage lopen en nu vroeg ik me af of je nog informatie, een site, of een contactpunt hebt in /over hawai.

Met vriendelijke groeten,

Daisy