Ervaren Dierenartsassistente zoekt werk!!

Hoi allemaal! :dag:

Mijn naam is Marion Aarts en ik ben al ruim 10 jaar paraveterinair dierenartsassistente. Na een aantal jaar in Cyprus gewerkt te hebben en een paar maanden in Dubai, ben ik nu op zoek naar een nieuwe baan als paraveterinair in een ander land, met voorkeur een lekker warm klimaat! :zon02:
Aangezien het heel moeilijk is om een leuke baan te vinden, en het meeste vrijwilligers werk is, vraag ik jullie hulp :slight_smile:
Wie heeft er een leuke tip voor me? Ik sta open voor alle landen en hoef geen topsalaris, maar genoeg om rond te kunnen komen.
Super bedankt!!!:cheer:

Groetjes Marion :slight_smile:

Beste Marion,

Voor ons dieren opvang en educatie centrum in Kalimantan (Indonesisch Borneo) ben ik op zoek naar een ervaren Dierenartsassistente die 6-12 maanden ons kan komen helpen met de verzorging van de dieren (katten, honden, zon beren, soms andere wildlife).
De positie is ‘vrijwillig’, dwz we regelen verblijf en eten maar kunnen geen salaris betalen.

Als je meer wil weten over deze positie, stuur me dan een e-mail en dan stuur ik de job description. Onze website:

www.beruangmadu.org

Beste groeten,
Gabriella Fredriksson