Werken in Turkije?

Zijn er mensen geintresseerd in een zomerbaantje volgend jaar 2011 in Turkije?

• Animatie
  • Guest relations
  • Receptie

Ik ken verschillende managers in Turkije die opzoek zijn naar nederlands sprekend personeel.

Laat een (prive)berichtje achter, als je intresse hebt.

Ik heb je even een pbtje gestuurd.

Sorry,
Je kan hier niet zomaar een baantje aanbieden aan lezers.

U moet weten dat het in Turkije verboden is te werken zonder werkvergunning.

Kan U onze lezers beter informeren over de arbeidsvoorwaarden en lonen die ze kunnen verwachten . Krijgen ze ook een verblijfsvergunning en werkvergunning ?
Anders zal ik deze oproep moeten verwijderen.Dit om bestwil van onze lezers op wereldwijzer.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hallo,

Ben net geregistreerd op deze site en vooral omdat ik op zoek ben naar mogelijkheden om in Turkije te werken en te wonen. Ik lees ook dat het blijkbaar moeilijk is of praktisch onmogelijk om aan een werkvergunning te geraken. Kan er mij aub iemand helpen met info of waar ik met al mijn vragen terecht kan. Zelfs verstigen als men zich als zelfstandige wil vestigen…?
Ik ben blijkbaar de enige niet die naar ginder wil en dus alle reacties, tips e.d zijn welkom:zon02:

grtjs
Inky

Beste Franka,

Dat weet ik. Ik heb zelf ervaring met het werken in Turkije.
Voor verdere informatie over vergunningen en arbeidsvoorwaarden moet ik deze lezers doorverwijzen naar de hotelmanagers.
Indien je het hier niet mee eens bent,mag je natuurlijk mijn bericht verwijderen, want ik snap jou reactie!

Bedankt!

ik heb je een berichtje gestuurd

Graag zou ik hier meer over weten. Mijn e-mail adres is [EMAIL=“roodkapje_112@hotmail.com”]roodkapje_112@hotmail.com