Werk in Turkije of Egypte

weet iemand werk in Turkije of Egypte?
Ik dacht aan babysit werk ofzo, iets dat ik kan combineren met ander werk, daarom liefst halftijds…

thx!

Hoi

Ik wil graag werken in Turkije als verpleegkundige.
Maar k wil ook graag informatie?
Wie weet er veel te vertellen??

Thx Toedoeloe

Babyzitten, misschien even googlen op Turkije en au pair, dan zal je vast genoeg hits krijgen?

Verder: voor wat voor werk je ook wilt gaan doen, je hebt te allen tijde een werkvergunning nodig. Er zijn massa’s mensen (vooral in het toerisme) die het zonder doen maar dat kan vervelende gevolgen hebben. Ten eerste ben je dan niet verzekerd. Daarbij, als je ooit wordt gepakt door de politie dan heb je nauwelijks de tijd om je spullen te pakken en wordt je het land uitgezet (voor zeker 5 jaar, zo is mij verteld).

Er is over werkvergunningen enz. genoeg te vinden elders op dit forum.

Werkvergunning?? Hoezo dat dan??
Welke werk je ook doet?

Thx

Werkvergunning inderdaad. In Turkije heerst nogal werkeloosheid, voor je legaal aan het werk kan zal jij/je toekomstige werkgever moeten aantonen dat het werk dat je verricht/gaat verrichten niet ook door een Turk kan worden gedaan. Bescherming van de eigen bevolking, lijkt mij logisch toch? Net zoals in Nederland niet iedereen zomaar mag werken?

Maar waar kan ik dat allemaal vinden??
Ik heb wel turkse paspoort enzo is dat ook goed:D
Ach meid mijn doel in Tr wonen
Ik wil zo snel mogelijk me papier in me handen hebben!
Maar werk jy hier in NL of TR?

Thx

Voor zover ik weet heb je ook met een Turks paspoort een werkvergunning nodig als je niet in Turkije woont (maar dat weet ik niet zeker, misschien dat iemand hier van het forum dat kan bevestigen?).

En een werkvergunning zal worden aangevraagd door je toekomstige werkgever (als het goed is dan, indien een bedrijf dat niet doet kan je er beter vanaf zien). En ja, dan moet je dus eerst een baan hebben…

Jah klopt een baan vinden is wel makkelijk…
Maar al die regels pfffffff begin nu al moe te worden haha

thx

Hoi,
ik wil ook graag werken in Turkije, liefst in de communicatie of toeristische richting. Weet iemand hoe ik aan informatie kan komen?
Groetjes,
Mir