Werken In Turkije

Hallo! ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt hier, dus ik probeer maar even wat :slight_smile: ik ben al een aantal keer in Turkije geweest, en dat beviel zo goed dat ik er na mijn eindexamen een jaar of een aantal maanden wil werken. Dit is pas in 2005, dus ik weet dat ik er nogal vroeg mee ben, maar ik wil toch al even wat dingen weten. zoals hoe kom je aan werk? ik heb gehoord dat je naar hotels kunt bellen maar ook dat je naar een nederlands bedrijf moet gaan. wat is het beste? en wanneer zou ik moeten beginnen met het regelen van een baan/ plek? het liefst zou ik in een hotel in een animatieteam werken… heeft er iemand nog tips, adressen of sites voor me? alvast heel erg bedankt! groetjes Hieke

Het is best als je er vroeg aan begint. Maar hier werken is niet zo gemakkelijk als je denkt.Normaal moet je en werkvergunning hebben en dat is zo moeilijk te krijgen. Blijf dit forum volgen er worden dikwijls jobs aangeboden. Ýk krijg dagelijks vragen om werk in Turkije maar heb angst iemand aan te bevelen omdat de meeste bazen zich niet aan hun afspraken houden en zeer lage lonen betalen. Als je een baan vind via Nderland is dat altijd het beste. Zet eens een berichtje tussen de werkaanbiedingen en vertel dat je graag een baan hebt in Turkije. Misschien vind je zo een eerlijke baan bij een nederlandse touroperator.
Je hebt nog tijd tot volgend jaar.
Groetjes uit kusadasi
Franka

ik wil het heel graag ook ik heb veel vrienden daar zitte maar toch wil ik het liever van uit nederland regelen heo doe ik dat het best gewoon naar een htel bel;len ofso?

ik wil het heel graag ook ik heb veel vrienden daar zitte maar toch wil ik het liever van uit nederland regelen heo doe ik dat het best gewoon naar een htel bel;len ofso?