Wij zijn een nederlands-grieks echtpaar en hebben een klein modern hotel op het eiland Thassos in Griekenland. Het hotel is gelegen vlakbij zee in een redelijk rustig en bosrijke omgeving en is in 2003 geheel gerenoveerd en op moderne wijze ingericht. Wij hebben in totaal tien kamers en hebben voor de dagelijkse leiding een bedrijfsleidster.
Voor het komende zomerseizoen (eind april 2004 tot en met september 2004) zijn wij op zoek naar een kamenierster, evt. een combi van twee vriendinnen, die samen met onze bedrijfsleidster ons hotel en de kamers willen onderhouden en ervoor willen zorgen dat alles op rolletjes loopt en dat onze gasten een onbezorgde vakantie hebben. Onze gasten komen uit zeer uiteenlopende landen, ofschoon wij ook veel Griekse mensen ontvangen. Wij zijn op zoek naar iemand die van aanpakken weet en geen 9-5 mentaliteit heeft en in de gelegenheid is het hele seizoen te werken. Griekenland is nu eenmaal niet hetzelfde als in Nederland, maar geeft je wel de gelegenheid om in het mooiste gedeelte van het jaar kennis te maken met dit bijzondere land en haar cultuur. De werktijden zijn altijd in overleg (6 dagen), maar er zal zeker voldoende tijd zijn om met zelf dit eiland te ontdekken Enige horeca-ervaring strekt tot aanbeveling, (ivm ontbijt en terraswerk) evenals kennis van de griekse taal, maar dit is niet noodzakelijk.
Mocht je interesse hebben, mail me dan op kort termijn of laat een bericht in het forum achter met mailadres of telnr.en kijk even op **www.villa-anais.com **voor info over het hotel.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Tsakonis
Ik en mijn vriendin willen heel graag in Griekenland werken. De omschrijving die je in de oproep gaf en het beeld wat wij kregen op de site van villa-anais zorgde ervoor dat wij echt super graag bij jullie zouden willen werken!!!
Ik (Meike Koenders, 22 jaar) ga al jaren op vakantie naar griekenland en heb er afgelopen twee zomers ook gewerkt. Dit was in een restaurantje op MegaNisi waar ik (2 X) 7 weken heb gewerkt en dat was zeker niet de 9 tot 5 mentaliteit!!! Ik heb dus ervaring met de horeca en de griekse manier van werken. Verder Spreek ik naast nederlands, ook engels, grieks en duits.
In eerste instatie mail ik om te weten te komen of deze baan nog steeds beschikbaar is en of het ook mogelijk is als we niet de gehele periode beschikbaar ben. Ik ben namelijk beschikbaar van (iniedergeval) juli maar de kans wordt steeds groter dat ik ( en viola) al half juni kunnen (dit hang af van mijn tentamen rooster wat nog niet volledig bekend is) tot en met augustus.
Het liefs zou ik samen met mijn vriendin Viola(21) gaan die ook een harde werkster is en ervaring in de Horeca heeft. Ze spreekt Nederlands, Engels en Duits en kan goed met mensen omgaan.
Zij is in de zelfde periode beschikbaar als ik.
Maar goed, het lijkt me verstandig om eerst een reactie van je af te wachten waaruit blijkt of er een mogelijkheid is dat wij je deze zomer van dienst kunnen zijn.
Ik hoop snel wat van je te horen.
Met vriendelijke groet,
Wij zijn twee studentes die precies in ons hoofd hebben zo iets te gaan doen als wat bij u beschreven staat, wij hebben al een advertentie staan op dit forum.
Het is het stukje onder het kopje “Lot uit de Loterij”.
Ik heb zojuist jullie website bekeken. Ziet er schitterend uit!
Ik ben erg geinteresseerd in de vacature. Waarom? Ik zou jullie erg graag een email willen sturen waarin ik dit uiteenzet. Helaas was jullie mailbox vol waardoor mijn email niet door kwam.
Graag zou ik met je in contact komen. Is er een ander adres waar ik naartoe kan emailen?