Werken In Thassos, Griekenland

Wij zijn een nederlands-grieks echtpaar en hebben een klein modern hotel op het eiland Thassos in Griekenland. Het hotel is gelegen vlakbij zee in een redelijk rustig en bosrijke omgeving en is in 2003 geheel gerenoveerd en op moderne wijze ingericht. Wij hebben in totaal tien kamers en hebben voor de dagelijkse leiding een bedrijfsleidster.

Voor het komende zomerseizoen (eind april 2004 tot en met september 2004) zijn wij op zoek naar een kamenierster, evt. een combi van twee vriendinnen, die samen met onze bedrijfsleidster ons hotel en de kamers willen onderhouden en ervoor willen zorgen dat alles op rolletjes loopt en dat onze gasten een onbezorgde vakantie hebben. Onze gasten komen uit zeer uiteenlopende landen, ofschoon wij ook veel Griekse mensen ontvangen. Wij zijn op zoek naar iemand die van aanpakken weet en geen 9-5 mentaliteit heeft en in de gelegenheid is het hele seizoen te werken. Griekenland is nu eenmaal niet hetzelfde als in Nederland, maar geeft je wel de gelegenheid om in het mooiste gedeelte van het jaar kennis te maken met dit bijzondere land en haar cultuur. De werktijden zijn altijd in overleg (6 dagen), maar er zal zeker voldoende tijd zijn om met zelf dit eiland te ontdekken Enige horeca-ervaring strekt tot aanbeveling, (ivm ontbijt en terraswerk) evenals kennis van de griekse taal, maar dit is niet noodzakelijk.
Mocht je interesse hebben, mail me dan op kort termijn of laat een bericht in het forum achter met mailadres of telnr.en kijk even op www.villa-anais.com voor info over het hotel.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Tsakonis

Het lijkt mij zeer leuk om te doen. Alleen beheers ik de taal denk ik wat minder? Is dit vervelend? Ik kan me wel redden in het engels, nederlands, en de basis duits…

laten jullie t weten?

chiaragewoon@hotmail.com

-chiara (18)

Hallo,

Even een vraag naar aanleiding van uw advertentie: Van welke leeftijd moeten de mensen die u zoekt, ongeveer zijn?

Johanna

Originally posted by JohannaD@27-03-2004, 15:13:42
** Hallo,

Even een vraag naar aanleiding van uw advertentie: Van welke leeftijd moeten de mensen die u zoekt, ongeveer zijn?

Johanna **

Hallo Johanna,
Ik ben niet bijzonder gebonden aan leeftijd, maar meer aan de stijl van werken en inzet en iemand moet representatief zijn, maar dit kun je met 20 en met 45 jaar.
Groet,
Ingrid

hallo wij zijn twee meiden van 20 jaar.
we zouden dol graag weg willen ,en griekenland ging onze voorkeur naartoe.
we zijn beschikbaar voor een jaar.
alleen grieks spreken we niet,wel heb ik een jaar in een grieks restaurant gewerkt.
horeca is voor ons geen probleem maar juist erg aantrekkelijk.
ik hoop snel iets van u te horen.

rebetchie@hotmail.com

groetjes rebecca en mirjam