Werken In Spanje 2004

Wij starten begin volgend jaar met een nieuwe uitzendburo aan de costa brava, met voornamelijk werk in het hotel wezen.
Mocht je interesse hebben om daar volgend seizoen te werken stuur dan even je cv zodat wij je daar kunnen matchen. Ons uitzendburo is ook alleen maar voor nederlanders die daar in de hotel, horeca branche willen werken. bedenk wel dat de salarissen in spanje iets lager liggen dan in nederland en mail ook maar wat je wilt verdienen.
wij kunnen ook voor kost en inwoning zorgen. [email=rinaldo@tiscali.be]rinaldo@tiscali.be

Hallo, wij zijn Tanja en Olga.
We zijn 19 jaar en wonen in Midden beemster. (dat is een klein gat in de buurt van Amsterdam)
Wij zijn op internet gaan speuren naar werk in het buitenland en uiteindelijk kwamen hier terecht. Het lijkt ons namelijk ontzettend leuk om in de zomer van 2004 een half jaartje naar het buitenland te gaan.
Ik (Tanja) heb in verschillende horeca gelegenheden gewerkt.
En voor mij (Olga) lijkt dit een uitdaging na mijn opleiding Toerisme.
Het is wel zo dat we samen willen.
Een bedrag rond de zes a zeven honderd Euro is wel een aardig bedrag lijkt ons. Of is dit te hoog???
We hopen dat we spoedig bericht terug krijgen.

Wij zijn vanaf begin mei beschikbaar.
Groetjes Olga en Tanja

Blijft er uberhaupt nog wel geld voor je zelf over?
De salarissen in spanje zijn niet echt hoog!!!

:rolleyes:

Mijn naam is Indie - 29 jaar - vrouw - informatie architect (ICT) van beroep (universitair opgeleid). Ik ben opzoek naar werk in Spanje. Het maakt mij voorlopig niet zoveel uit wat en / of waar. Mijn voorkeur gaat uit naar een Nederlands bedrijf dat gevestigd is in Madrid. Ik spreek Spaans, Engels, Duits en een beetje Frans.

Geef nou eens duidelijk een antwoord op mn vraag…zie hier boven!!!

ik vraag toch ook niet aan jou hoeveel en hoe jij je geld verdient

je bent gewoon een praatjesmaker en een oplichter,als er mensen zijn die echt willen en niet blijven dromen achter een beeldscherm dan is er zat werk te krijgen voor ze…over de rug van een ander even een graantje meepikken…bah

adiossss

jerick 31, wij doen dit werk al een aantal jaar in nederland met onze detachringsburo. Jij zal ooit ook wel eens via een uitzendburo of detachringsburo gewerkt hebben, toen dacht jij toch ook niet van ze verdienen over mijn rug. En zolang iedereen een eerlijk salaris krijgt is er toch niks aan de hand. Het is jammer dat jij meteen je oordeel over andere klaar hebt, maar dat zegt meer over jou dan over mij.

jullie moeten de realiteit onder ogen zien,wat heeft het nou voor nut om mensen te paaien om voor jullie werken in spanje als de salarissen al zo laag zijn hoe moet je dan in vredesnaam rondkomen,trouwens heb al in veel oorden gewerkt dus weet waar ik over praat,iemand moet gemiddeld 50/60 uur werken in de week,en wordt dan gewoonweg genaaid,maarja het blijft een leuke ervaring ondanks…toch?

en juist om die leuke ervaring daar doen de mensen het om

Hoeveel kan ik dan verdienen via jullie?
Ik dacht aan zon 500 eurootjes per mnd,dat verdien je toch bij zon uitzendbureau voor 50/60 uur werken in de week of kan ik dan toch beter zelf wat gaan zoeken?
Wordt de reis ook betaald door jullie?