Werken in ruil voor verblijf

ik ben op zoek naar persoon die buiten verfwerk wil uitvoeren in ruil voor verblijf in huis in Manavgat(Side).Het werk omvat: voor-en achtergevel van huis 6m hoog bij 4m breed te verven alsook enkele herstellingen aan het pleisterwerk uit te voeren .Verblijfperiode te kiezen vanaf 1 nov 2008.vr meer inl en foto’s tel:0497.27.29.14 e-mail:ldemeynisol@gmail.com

Beste Bizimboy

Snap je denkwijze;een’‘kennis’'logeert in je woning en gaat ineens creatief aan de slag…kost je in feite niks…gewoon in natura.

De arbeiders in Manavgat hebben het niet breed;dat weet jij ook…ikzelf zou kiezen voor een arbeider ter plaatse;doe je ook eens wat goeds voor de bevolking daar die het qua toerisme moeten hebben van boottochtjes,de markt 2x per week en de melloenenteelt…

Beste Hans,

Ik zou daar zeker geen probleem mee hebben om een Turks daar aan het werk te zetten ,maar het probleem is dat ik er maar 2X14 dagen op een jaar ben,de turkse taal niet spreek,en dat er veel turken zijn die het niet zo nauw nemen met de propere afwerking.Maar als jullie soms Turken kennen die proper werk afleveren en geinteresseerd zijn mag je mij altijd kontakteren.Ik zou ze graag dat werkje gunnen.(ongeveer 1 week werk in ruil voor 1 maand vakantie) nog niet zo slecht dacht ik.

groetjes
Luc

niet met ons nadat we alles wisten zijn we er nog steeds niet goed van.
idereen kan ons opbellen op 016890410 (B)

eh, snap niet goed wat je bedoeld firmin? kun je uitleg geven?

Ja zeker Carine ; toen wij al een reis geboekt hadden naar deze plek kwam plots de noodzaak om een waarborgsom van 300€ te betalen. Dit noemen wij zonder meer een smerige zet die een normaal mens niet doet. Wij hebben DEZE STREEK EN DIT HUIS BEZOCHTen trekken onze
conclusies…maar weinig mensen nog hebben zoiets als “woord houden” ; alles gratis kan moeilijk, gratis werken en daarvoor 300€ betalen die je MISSCHIEN ooit terugziet ; niet met mij !!!

Ik zou eens willen reageren op FIRMIN of Mesulid

eerst en vooral Firmin had nog niet konkreet afgesproken met mij ,had mij zelfs nog niet ontmoet en hij zei al dat hij reeds geboekt had(wat ik wel niet geloofde).
ten 2de ik denk dat iedereen die iets huurd een borg moet betalen,ik heb wel al iemand gevonden die het werk gedaan heeft en hij had geen enkel probleem met de borg.(heeft hij tenslotte terug gekregen)
ik wilde ook een beetje zekerheid dat het werk wel gedaan werd
als iemand slechte bedoelingen had en daar verblijft zonder iets te doen kan ik erook niets aan veranderen,want ik zit in Belgie. verstaat u
ik denk dat firmin mij wilde overdonderen met zijn gezegde “ik heb al geboekt” en had mij zijn veel diploma’s die hij had opgenoemd.Mij intereseerde niet welke diploma’s hij had, ik had een eerlijke persoon nodig met handen aan zijn lijf.

Mijnheer Demey zit er opnieuw kompleet naast maar dat was al ettelijke keren zo.
Ik laat je maar in je wijsheid want tenlostte heb ik graag met ernstige mensen te doen.

Met achting,

Firmin