Werken in Luxor Egypte

Hoi

Net lid geworden ga ik gelijk maar vragen wie mij verder kan helpen,
in september 2009 wil voor langere tijd minimaal een jaar in Egypte gaan wonen en werken.
Als het lukt een bedrijf opzetten, nu ben ik opzoek naar informatie over werk en bedrijven-partiuclieren-banken die een bedrijf financiel zouden kunnen en willen helpen.

Eerst een baan zou ook prima zijn ! Wie o wie help mij verder.:question:

Groet ElNazer

appartement te huur in El Gouna (super mooi gebied in Egypte aan de zee)
interesse?

@ Elnazar

Aan wat voor bedrijf dacht je aan?

nee enkel verblijfplaats heb ik

mss in de vele hotels, animatie, school bibliotheek restaurants die er aanwezig zijn afh van wat u wenst

Maakt mij niet zo heel veel uit ben van alle markten thuis, spreek Duits-Engels-Frans en natuurlijk Nederlandse. Ben al werkzaam geweest via een Nederlandse org. als reisleidster o.a. in Egytpe.
Verder in de Finaciele wereld- HR- Comminicatie, Engels beheers ik zowel mondeling als schrijftelijk perfect.

wij gaan daar ook gewoon 2 keer in jaar op reis dus qua werk kan ik u niets aanbieden…
je kan op google kijken El Gouna…hotel, restaurant +contact staan daar normaal bij.

soms vragen ze mensen op kiteclub (moest je dit ev kunnen, soort surfen met luchtaballon aan)…aan Mövenpick hotel…

Maakt mij niet zo heel veel uit ben van alle markten thuis, spreek Duits-Engels-Frans en natuurlijk Nederlandse. Ben al werkzaam geweest via een Nederlandse org. als reisleidster o.a. in Egytpe.
Verder in de Finaciele wereld- HR- Comminicatie, Engels beheers ik zowel mondeling als schrijftelijk perfect.