Werken In Izmir In De Winter

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb me ingeschreven omdat ik op zoek ben naar een baan voor mijn zusje. Zij woont in Kusadasi op dit moment en is Hostess bij HTC reizen. In de winter is altijd het vakantie werk afgelopen maar ze wil niet de hele winter stil zitten en bij haar schoonouders wonen.
Ze spreekt vloeiend Turks en woont al 5 jaar in Turkije. Graag zou ze informatie hebben waar ze voor een baan in aanmerking komt. Het soort werk maakt haar niet uit, als ze maar bezig is.
Ze is 22 en heeft een MBO toerisme opleiding gedaan.

Wie kan me helpen, het einde van het seizoen nadert.

Groetjes Tamara

Zonder verblijfsvergunning en werk vergunning zal het niet makkelijk zijn, heeft ze geen connecties in Izmir, kan haar schoonfamilie haar niet helpen??

Succes

Liefs Linda

Nee haar schoonfamilie is turks en die vinden dan dat je beneden je stand werkt. Halloooo werk is toch werk en het verdient. Hun zitten alleen maar thuis niks te doen en verdienen dus ook niks.
Verder is ze bezig met werk en verblijfsvergunning, ze woont er nu al 5 jaar.

Groetjes Tamara

Mocht ik iets horen laat ik het je weten. Veel succes!

Liefs Linda

Hoi linda ze heeft een mbo opleiding toerisme gedaan zei je, welke richting als ik het vragen mag.
mijn dochter wil namelijk hostess worden maar weet niet welke richting mbo zij moet kiezen

İk begrijp niet helemaal waar het over gaat maar ik heb het gevoel dat iemand op zoek is naar werk. Wij zijn de grootste call center van Turkije en hebben ook een call center in İzmir en wij werken voor bedrijven in Nederland. Dus heb je interesse mail mij. asli@etb-group.com