Ik ben afkomstig uit Belgie, ben 17 jaar en zoek een job in het buitenland, samen met een vriendin van me.
Als je soms nog een adres weet of een job voor ons mag je ons altijd dringend contacteren.
Die job in Italie zien we ook wel zitten, dus als er plaats over is mag je ons steeds contacten
over welke periodes gaat dit alles…ben een fanatiek italia reizer, kom ongeveer 7 maal per jaar in noord italia. maar wil mn italie kennis een beetje uitbreiden en zuidelijker trekken en daar weer kontakten opdoen…dit alles wat ik gelezen heb klinkt interessant…ik hou me voor dit soort kontakten altijd aanbevolen … heb je hotmail…kunnen we chatten en ervaringen uitwisslen en misschien a presto!!! tmarkies@hotmail.com
Hallo allemaal,
Jeanne en ik gaan er sowieso heen! Ik heb gister met ze gebeld en ze kunnen nog steeds mensen gebruiken om te helpen oogsten van de kruiden. Dus als je er zin in hebt kun je ze even bellen, het telefoonnummer staat hier al ergens in het forum. De vrouw praat Nederlands en is erg aardig.
Succes!
Groetjes Heleen
hoi ik ben melissa en ik wil ook graag naar Italie.
zijn er ook nog mensen die rond eind augustus of in september gaan?
ik heb de mensen al gebeld en de vrouw sprak inderdaad nederlands en ze klonk heel aardig. maar ik mocht in september wel komen maar ik heb geen zin om alleen te reizen. dus als er iemand is die ook in die periode wil gaan kunnen we misschien samen reizen??? mjasink@hotmail.com
hoi lijkt me allemaal erg leuk. ik ga morgen even bellen of schrijven. Het is nu namelijk al laaat en oogjes gaan dicht. Als er nog mensen nodig dan zou ik het liefst juli en augustus gaan, 6 weken tot 2 maanden ofzo. Nog meer mensen? Mail me : norah.oudesluijs@wanadoo.nl
T lijkt mij ook super om daar aan de slag te gaan!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een baan in het buitenland,
En rij al 13 jaar paard!
Dus dit zou echt een droombaantje voor mij kunnen zijn denk ik!
Maar goed, dat geld waarschijnlijk niet alleen voor mij,
maar ik wil hierbij iniedergeval even reageren, in de hoop dat ik reacties terug krijg!
ik ben bijna klaar met school en voor mij is er dan eindelijk de kans om dit saaie landje te kunnen verlaten in ruil voor leuke en nieuwe ervaringen en mensen.
wat meer info zou niet weg zijn…
ik hoop snel iets te horen!
Ik zou dit jaar heel graag een baantje nemen op die biologische italiaanse boerderij, maar heb nog een paar vraagjes, misschien dat jij ze kunt beantwoorden?
Is er daar in de omgeving ook nog wat te doen? Bijv. strand of zo?
Heb je ook tijd voor jezelf, of werk je de hele tijd?
Je krijgt geen zakgeld, maar kost en inwoning. Is dat voldoende, kun je het daar redden zonder eigen geld, of moet je flink wat meenemen van thuis?
Ik zou het tof vinden als je me er wat meer over zou kunnen vertellen.
Hoe heb jij het ervaren?
BVD
Groetjes
Meledim
Oja, ik zie nergens een emailadres of gebruikersnaam staan waar je op kunt reageren, vandaar dat ik het zo even probeer.
Een geweldig idee !!
Freia Heirman 25 jaar oud en paarden en een boederij zijn mijn passie !!
Ik rij al van kinds af aan, heb met harddravers gewerkt en doe de laatste tijd vrijwilligers werk met paarden.
Twee jonge paarden mak gemaakt en mee getrained en verder jonge kinderen met problemen leren omgaan met paarden, dit werkt erg goed voor die kinderen.
Het lijkt me geweldig met paarden te kunnen werken, ik ben per direct beschikbaar !
In september zou ik graag een opleiding met paarden gaan doen zodat ik ooit mijn eigen bedrijf zou kunnen hebben waar ik equitherapie kan geven. Dus dit zou alvast een geweldige kans zijn.
Ik ben een harde werker en niet bang voor paarden.
Misschien hebben jullie nog plek voor mij of weten jullie waar ik zoiets zou kunnen doen.
Graag hoor ik spoedig van u !
Met vriendelijke groet,
het bericht van Olga stond vorig jaar ook op wereldwijzer en ik heb dan ook naar aanleiding daarvan de proef op de som genomen en ben naar Marroncello gegaan vorige lente.
Het beviel me zo goed dat ik uiteindelijk 7 weken ben gebleven!
Als jullie nog geïnteresseerd zijn: mail me als je uitgebreidere info wilt. En dat geldt voor ieder ander.
Nadja, leuk om te horen dat het jou goed is bevallen bij Thomas en Esther! Ik ben zelf van plan om in het voorjaar van 2005/richting zomer weer naar Marroncello te gaan…oja, en mensen die wat willen weten: kortste klap is om mij te mailen(ik kijk nl. niet zo vaak bij dit berichtje). En Nadja kunnen jullie nu dus ook om informatie vragen!
Kun je mij wat meer vertellen over het echtpaar in Italie?
Ik ben 39 jaar en het lijkt me ontzettend leuk om op een biologisch bedrijf te kunnen werken. Weet je of ze nog mensen nodig hebben? Heb je misschien een (e-mail)adres of telefoonnummer van hun voor mij?
Hallo ook ik zou heel graag naar Italie willen, Hebben ze misschien nog mensen nodig?Natuurlijk ook voor de paarden
Ik zit wel met een opzegtermijn van een maand. Op mijn huidige baan.
Ik heb vorig jaar op een Ranch in Frankrijk gewerkt en dat is me zeer goed bevallen. Nou ben benieuwd groetjes kim
Dit lijkt me echt helemaal super!!!
Zou iemand me misschien wat meer informatie door kunnen mailen?
of me eventueel toevoegen op msn?
[EMAIL=“wingless-fairy@hotmail.com”]wingless-fairy@hotmail.com